2011. október 27., csütörtök

És végre hozzám is jött a postás...:)

Hjaj én tudtam, hogy ez egy jó nap lesz, bár inkább csak az eleje volt az. Reggel kinéztem az ablakon, és láttam egy kispolskit elmenni az utcában, azokat meg nagyon bírom.:D Utána pedig egy Coca Colás kocsi. Na mondom, ez egy jel!:D És tényleg az volt. Rá 10-20 percre csenget a postás éééés jött két, 2, kettő, KETTŐ!!! csomag.:) Az egyik az első Lora csomagom, de róla majd később lesz bővebben szó, a másik pedig az evil-she-devilnél nyert 78-as paletta. Nagyon örültem. Mivel mennem is kellett a vonatra, csak kicsomagoltam őket, aztán betettem a táskámba, hogy ne kelljen várni estig velük, amíg hazaérek. Suliban picit megnézegettem, és bocsánat, de nem álltam meg, hogy ne nyúljak bele egy pötit a palettába. Na de kukkoljátok meg a palettát! (bár sokan szerintem nem olvassák el a szöveget!:D)




A paletta épségben megérkezett, jól be volt csomagolva, egyetlen karcolás sincs rajta.:) Plusz Eszti írt hozzá egy levélkét is. Köszönöm innen is, nagyon örülök!:)






A színek csodásak, már alig várom, hogy élesben használhassak mindent. Többet nem is írok, ajándéknál legyen elég nektek is a kép.:)

2 megjegyzés :

  1. Én elolvastam a szöveget és rossz, csúnya vagy, hogy belenyúltál. :)

    VálaszTörlés