2011. október 24., hétfő

Essence allround talent

Elég rég megvettem, nagyon kíváncsi voltam rá és sokat vártam tőle.

Essence allround talent nail perfector - 5-600Ft körül




Csomagolásról nagyon nincs mit mondanom. Semmi extra, de egy ilyen szupernek ígért csodalakktól ne is csodacsomagolást, hanem csodatevést várjunk inkább. Az ecsetnél szintén semmi extra, kellő mennyiséget vesz fel, amit könnyű eloszlatni még a hengeres formával is. Az állaga kellemes, könnyen felvihető a lakk vékony rétegben.


Lássuk mit ígér a szentem:
"Ez a multifunkciós körömlakk önmagában bázisként és fedőlakként is használható, kitölti a barázdákat, erősít, optikailag fehérít, védi a körmöket és fényt ad nekik."

Túl szép is, hogy igaz legyen, ugye?:) És valóban túl szép lett volna...

Kezdem a körömfehérítési képességével, amiről igazából nem is lehet beszélni, mert ilyen nincs neki. Annyiban fehéríti a körmöt, hogy bizonyos fényviszonyok mögött ilyen kicsit neonos, lilás színe van a lakknak, ha önmagában használjuk. Amitől tűnhet akár fehérnek is a köröm, de nappali fénynél nagyon jól látni, milyen természetellenes, és inkább lilás, mint fehér. Ez akkor látszik nagyon jól, amikor elkezd lejönni. Ezzel át is térünk a második pontra.:D

A tartóssággal kapcsolatban már sokszor elmondtam, hogy nem vagyok mérvadó. Lakkoknál azért nem, mert gyengék a körmeim, és ha kicsit hajlanak, már lejön valamennyi a festékből. Viszont! Miután a szupi Orly lakk megerősítette a körmeim, és egész rövidek is voltak, felkentem ezt, de ugyan olyan hamar lekopott, mint korábban. Vagyis nem is lekopott, mert igazából nagy darabokban lehetett lehúzni a körmömről.

Nagyon sokáig tart a száradás. Pedig az ilyen lakkok azért elég gyorsan szoktak. Volt egy nagyon jó körömerősítő lakkom, szintén Essence, aminél mire végeztem a jobb kezemmel, már meg is száradt a bal. Ez önmagában, egy rétegben is jóval lassabban vált nyomásbiztossá.

Most használtam fedőlakként is. Körülbelül este 5-6 felé kentem rá 2 réteg szürke lakkra. Két órával később is ugyanolyan veszélyes volt vele bármihez is nyúlnom. Ez még hagyján! Éjfél körül feküdtem le, egész addig óvatoskodtam vele.. De még addigra sem száradt meg, mivel reggelre az összes körmömön ilyen rücskös lett a lakk az ágyneműtől. Másik dolog pedig ezzel kapcsolatban, hogy a már említett lilás, neonos színe bizonyos fényviszonyoknál. Hát a szürke lakkom lilásnak, kékesnek nézett ki tőle.

Továbbá nekem a barázdákat sem egyenlítette ki a körmömön egyáltalán, ennyit akármelyik lakk tud ezen a téren. Az erősítésről nem tudok nyilatkozni, nem tapasztaltam különösebb változást, pedig használtam jó darabig az Orly megvásárlása és bevetése előtt. Amiről még nem esett szó: fényt ad a körömnek. Semmi rendkívüli, inkább a BTGN fedőlakkot ajánlom.

Sajnos nagyon nem vagyok megelégedve ezzel a termékkel, örülök, hogy nem került többe.

6 megjegyzés :

  1. Én is így jártam vele, sőt, nekem még a gel-look mfedőlakk is ugyanígy teljesített, leszámítva a lila színt (ami engem nagyon felbosszantott amikor rákentem először a csokibarna lakkomra és lila lett belőle...), esélytelen, hogy kopogósra száradjon bármelyikük is, és egyben le lehet húzni a körömről még másnap is az egészet. Borzasztó:(

    VálaszTörlés
  2. Én is megvettem, és hát nem vagyok elragadtatva :(

    VálaszTörlés
  3. ráadásul azért elég sok jó essence cucc van, és ekkora ballépést kiadni hatalmas újdongásként..:S

    VálaszTörlés
  4. Én is lestem, amikor a barnás lakkom kapott egy lilás gellert...azóta sem vettem elő ezt a lakkot.
    Ami nekem nem vált be, az a szintén újdonság gyorsan száradó fedőlakk, én marha félreértelmeztem, és gondoltam, gyorsan szárító lakkról van szó, de nem.
    Ami nekem bevált, az az EzFlow never yellow sealer-e, gyorsan szárítja a lakkot, fedőlakknak is szuper, fel kell hagynom a kísérletezéssel. :)

    VálaszTörlés
  5. Az a sejtésem, hogy ezt a körömfehérítéses dolgot azért rakták hozzá pluszba, mert a sárga (amilyen színű a körömlakkoktól megviselt köröm) és a lila (ez a lakk) kiütik egymást...hát látom nem vált be. Sajnálom, hogy meg kellett szenvedned ezt :(

    VálaszTörlés
  6. akkor nem csak nekem száradnak pokoli lassan ez azért jó hír, már ha ez jónak mondható.

    dyculin.blogspot.com

    VálaszTörlés