2011. október 16., vasárnap

Essence körömnyomda és lemezek

Már elég rég megvan ez a kis szett, most pedig új lemezek kerültek az Essence polcokra, szóval gondoltam írok róla pár sort. Nálunk sajna nem láttam ilyen lemezeket, de mikor Pesten voltunk pár hete, bekukkantottam az egyik Rossmannba, és szerencsével jártam.:)


A szett tartalma:
- 1 lemez
- 1 gumis nyomó bigyó
- 1 lakklehúzó

A használat nagyon egyszerű. Egy kevés lakkot teszünk a kiválasztott mintára, lehúzzuk a célszerszámmal a felesleget, ügyesen rányomunk a gumis nyomdával, majd rá a körömre határozott nyomással. Én az elején szerencsétlenkedtem vele, és nem lett minden olyan szép, mint akartam, de nagyon gyorsan rá lehet érezni, hogy lesz jó. Kaphatóak külön a nyomdázáshoz készült, erős fedésű lakkok, ezekből én a feketét vettem meg. Először nem tapasztaltam különösebb csodát tőle, de a fedőlakkal együtt gyönyörű sötét lett, amilyennek lennie kell. 

Őket sikerült beszerezni. Nálunk sajna csak olyanokat láttam, amiken pici minták voltak, nem ezek az egész körömre valók. Mindenképp szerettem volna lecsapni rájuk, mert olyan látványos eredményt lehet vele elérni minimális erőfeszítéssel. Régen elég sokszor festettem kockásra a körmöm pontozó tusos lakkal, de hát gondolhatjátok, hogy az milyen egy idegtépő munka volt, főleg az összes körömre.:D Mondjuk kis gyakorlás után belejött mindkét kezem, de így sokkal gyorsabb és egyszerűbb.

A csomagoláson belül egy ragasztós fólia védi a lemezeket a karcolásoktól, habár azzal a kis fém lehúzóval én agyon karcolásztam már azokat, amiket eddig használtam.


Ők vannak meg nekem. Sajna elkerülhetetlen volt, hogy a képen legyen a fényképező. Inkább az, mint a plafon.:) Meg ott vagyok én is, helló!:D

Mostanában nem festegettem a körmeim, mert gyógyítgatom, ahogy írtam már, de mivel már egészen rendben vannak, lassan végre kipróbálhatom ezeket az új mintákat.:)

9 megjegyzés :

  1. O de jo,h most vettem kb. 3x ennyiert ilyen lemezeket.:D

    VálaszTörlés
  2. várom, hogy kipróbáld őket :) kivi vagyok :)

    VálaszTörlés
  3. makeupcakes: Konad? :) Nekem is az van, és imádom :) Ha belejön az ember, olyanokat lehet vele alkotni... :) Nem mondom, drágább, de én egyáltalán nem bántam meg :) Mondjuk mikor én vettem, akkor még nem volt ez az essence-es, csak valami hótgagyi kínai utánzat. Viszont arra gondoltam, hogy kipróbálom, hogy működne az essence-es lemezekkel, mégiscsak olcsóbb és könnyebb beszerezni. :) A bal alsó sarokban lévő tök jó, de majd körbenézek akkor rendesen, hátha találok valamit. :) Amúgy ezek a lemezek mennyibe kerülnek? :)

    VálaszTörlés
  4. konad lemezeket én is nézegettem még neten, és nagyon csábítóak voltak, de lebeszéltem magam.:)
    ezek, ha jól emlékszem 499Ft-ba kerülnek

    VálaszTörlés
  5. Na, akkor az tök jó ár, a Konad-oshoz képest :) Kíváncsiságból megnézem akkor, hogy működik együtt a két fajta dolog, mert ha nem jó, akkor se túl nagy összeg vész kárba... (Amúgy ez, ami nekem van, ez hibátlan, szóval megéri azért a pénzét. :))

    VálaszTörlés
  6. Ahh én nem láttam még ilyen egész körömre való mintákat az Essence-nél pedig nagyon keresem! Annyira tetszik! Nekem Konad nyomdám van, de gyanítom semmi eltérés nincs a kettő között, így az Essence lemezek működnek Konad nyomdával is. Az Essence nyomdázó lakkja legalább is kompatibilis a konad lemezzel :)

    VálaszTörlés
  7. a rossmanba mennyibe kerülnek az ilyen körömnyomdák???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a készlet valahol 1000-1500 körül lehet, a lemezek külön pedig 500ft, ha jól emlékszem

      Törlés
  8. a rossmanba mennyibe kerülnek az ilyen körömnyomdák???

    VálaszTörlés