2011. október 4., kedd

KreatívKedd - Music Video

Ezen a héten videóklippek inspirálta sminkeket terveztünk be, remélejük tetszeni fog.:)




Én az Aqua - Barbie girl klipjét választottam, volt mondjuk több ötletem is, csak sajna már nem volt időm azokat is megcsinálni, talán utólag még csinálok mást is. Alapul pedig a következő kép szolgált. Szerettem volna a klipnél Barbie-sabb lenni azért, úgyh kerestem egy igazi Barbie-t.:)


És akkor lássuk mi született végül...:D Az 1000W-os mosoly nem maradhatott el...:P




És a többieké:

14 megjegyzés :

  1. áhááháhááá, na erre nem számítottam :D

    VálaszTörlés
  2. Na erre én sem, Zsófiii :D:D:D nagggyonjóó

    VálaszTörlés
  3. Úristen tini korom kedvenc száma :D:D:D Im a barbie girl in a barbie world :D:D

    VálaszTörlés
  4. Jajj ez a fogkrémreklám-mosoly. :D Tökéletesen barbis.

    VálaszTörlés
  5. jajj neeeeeeeee kicsi koromban imádtam ezt a számot:D nagyon jó lett a sminked:D te Barbie baba:D

    VálaszTörlés
  6. Iszonyat jó lett, áááááááááááá:D

    VálaszTörlés
  7. Ez eszembe juttatta a B(o)lond Zsófikat :D

    VálaszTörlés
  8. hihetetlen - ez a mosoly,100% Barbie :D nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  9. Hát ez állati jóóóóóó :D

    VálaszTörlés