2011. október 10., hétfő

Manhattan Soft Compact kőpúder

Már kb. 2 hónapja van meg ez a púder, ha jól emlékszem. Nagyon beleszerettem, szinte csak ezt használom mióta megvan. Púderekkel még kísérletezésben voltam erősen, de azt hiszem vele megtaláltam a szerelempúderem.:D

Manhattan Soft Compact Powder - naturelle 1 - 1690Ft (ha jól emlékszem)





A csomagolás először igazából nem igazán tetszett. Olyan kis könnyű és máig nem értettem a forma célját... Már mióta használom, és ma fedeztem fel a kis kihúzható fiókot az alján.:D Eddig nem tűnt fel, hogy oda mutat egy nyíl.:D Bár a kis szivacs, ami van hozzá, szerintem sokat nem ér, de édes, hogy belecsomagolták, ráadásul egy ilyen helyes kis fiókba, ami egyáltalán nem tűnik fel. Ahogy nekem ugye 2 hónapig nem sikerült észrevenni, pedig tényleg szinte minden nap ezt a púdert használom. Nem egy látványos, szemet gyönyörködtető darab, de nem rossz, az átlátszó tető pedig előny, bár a púder azért nem olyan, mint egy szemhéjpúder, annyi variáció nincs talán belőle otthon. Elég könnyű egyébként, ennek ellenére masszívnak tűnik. Finoman, könnyedén nyílik, viszont jól zár emellett.



Rengeteg árnyalatban kapható, az egészen világos színektől, szerintem mindenki megtalálja a neki valót. Én talán a legvilágosabbat vettem meg, mivel általában hullafehér a bőröm, amire az idei nyárral sikerült rácáfolni, de azért tudom használni így is szerencsére, főleg, hogy kezdek kifakulni talán.:D A púder nagyon pigmentált, szerintem még nem is volt ilyen szuper púderem. Nem mondom, hogy jól fedne magában, de nem egyszer használtam már alapozó nélkül. Kőpúdereknél én eddig azt tapasztaltam, hogy a porokhoz képest sokkal jobban látszik az arcon a por, ennél viszont nem. Szépen simul a bőrre.

A tartósság ugye nálam mindig kényes kérdés, sokszor említettem már. A púder extrán ilyen dolog, barátom mindig mindent lesimogat az arcomról.:D De volt már időm bőven különböző helyzetekben, különböző körülmények között felmérni ennek a púdernak a tudását. Igazából még a vonatra rohanás közben, 30 fokban is egész jól megállta a helyét egy ideig, pár órán át megakadályozta, hogy fényleni kezdjen a bőröm. Ahogy pedig hűl le az idő, még jobban állja a sarat, és hétköznapokat. Ma például reggel fél 9kor tettem BBKrémet az arcomra, rá a Manhattant, mikor pedig most este hazaértem, fél 7kor még egész szépen takarták kettecskén a takarnivalókat.:) Bár ez lehet a BBKrém érdeme, de magában a púderrel is teljesen elégedett vagyok, mindent megkaptam, amit egy púdertől várnék.

10 megjegyzés :

  1. nekem is ilyen a púderem és tényleg tök jó, nekem is bevált ;)

    VálaszTörlés
  2. Ahogy megláttam a képeket, egyből rohantam a sajátomért, és jééé tényleg ott van alul a kis fiók xD
    Nekem egyel világosabb árnyalat van meg, 0 transparent, imádom, gyönyörűen kivilágosítja a sötétebb alapozókat (rajtam sajnos minden sötét, szóval igazán megéri :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ez van, több, mint egy éve vettem és imádom. Sajnos az enyém már szállításra alkalmatlan, mert letörtem a tetejét, amivel nem lenne baj még alapból, de a púder is összetört benne. :( Nekem is a transparent van mint Cordelia-nak, Müllerben vettem és azt mondta az eladó, hogy ez az fajta igazodik a bőr és az alapozó színéhez, tehát mindenkinek jó. Kellene vennem egy másikat is, amit tudok magammal vinni. :)

    VálaszTörlés
  4. Pont ma vettem a 3. ilyen púderemet, nagyon szeretem. Az egyetlen negatív tulajdonságuk, hogy mindkettő előző esetében, mikor már alig volt a tepsiben, összetört a maradék púder. Annyi baj legyen, úgyis elhasználtam. :))

    VálaszTörlés
  5. kis cuki :) pont púder vásárlás előtt állok :D szóval jól jött a bejegyzés :)

    VálaszTörlés
  6. örülök.:) volt értelme megírni:)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is van ilyen, még talán a tavasz elején vettem és teljesen bevált!

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. én is nemrég vettem ilyet de nekem nem vált be, hamar átfénylik rajta a bőröm és alig fed valamit. annyiból jó, hogy szépen belesimul a bőrömbe. és még folyamatosan hullik is belőle tiszta maszat a doboz.

    VálaszTörlés