2011. október 29., szombat

Maybelline Dream Mousse szemfesték

Több blogon is találkoztam ezekkel a szemfestékekkel, nagyon kíváncsi voltam rá, a héten pedig akciósan, 299Ft-ért futottam vele össze a Rossmannban, úgyhogy nem tudtam otthagyni. Két olyan színt választottam, amit biztosan tudok használni, egy arany és egy rózsaszín.

Maybelline Dream Mousse eyecolor - 299Ft (akciósan)
- 05 Angelic Pink
- 13 Divine Gold or Divin





Mindegyik oldalán volt egy szép nagy, erős ragasztójú matrica, hogy ne tudják az üzletekben összeturkálni. Ez nagyon pozitív, ennek ellenére láthatjátok, hogy az arany elég megviselt állapotban van, amit persze kívülről egyáltalán nem lehetett látni sajnos. Rózsaszínből mellesleg csak egy darabot találtam, az aranyból rengeteg volt. Nem tudom, hogy mindegyik ilyen csúnyán nézhetett-e ki, de én belenyúltam, az biztos.:D A tégely alján a vastag üveg rész csak üveg, ott nincs a habból, csak a csavarós részen. Bár így sem hiszem, hogy gyorsan elfogyna.



Illatuk nincs, nagyon enyhén érezhető fura szag, ami engem valamiért a fodrászszalonokra emlékeztet, nem tudom miért.:D Az állaguk nagyon finom és lágy, könnyen eldolgozható, a rózsaszín valahogy jobban eloszlik, mint az arany. Mindegyik eszméletlenül csillámos, tele vannak kis ezüst porral, ami a vakus képen látszik is. Mikor először belenyúlkáltam, én is csupa csillám lettem mindenhol.

Az Essence holografikus kollekcióból megvettem az összes krémes szemhéjfestéket, de azóta sem használom egyiket sem, valahogy nem, nem tudom miért.. Egyszerűen sosem azokhoz nyúlok. Tartottam tőle, hogy ezek is erre a sorsra jutnak. Viszont a Maybelline festékek önmagukban is elég színt adnak, az Essence-eknek pedig inkább a fénye és a holografikus jellege a megnyerő nekem. Talán a kéken kívül nem is nagyon tudnám őket elképzelni önmagukban.

A két szín egyébként szerintem csodás. Főleg ha valaki nem ódzkodik a kis ezüst csillámoktól. A rózsaszín nagyon szép visszafogott, igazi babás rózsaszín, az arany pedig nekem valahogy olyan karácsonyi kicsit, lehet hogy az ezüstös csillámok miatt.

Természetes fény

Vaku

Ti szeretitek a krémes/hab állagú szemfestékeket?

11 megjegyzés :

  1. nagyon szépek :)
    nekem egy kék szín van meg.
    ennyi pénzért nagyon megérte
    külön örülök a tesztnek mert ez megerősített , és kellenek ,azt hiszem ezekért is elmegyek
    köszi

    VálaszTörlés
  2. én sajnos már sehol sem találtam ilyeneket. Pesten elkapkodták őket.

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy hasznos volt:)

    VálaszTörlés
  4. Mennyire tartosak? En is sokszor szemeztem mar veluk. Esetleg az astor hasonlojat probalta mar valaki?

    VálaszTörlés
  5. A szemhéjfestéket még nem próbáltam, de a hab állagú pirosítót igazán behozhatnák már! :)

    VálaszTörlés
  6. De szép színek!! Nálunk csak halvány kék és zöld volt de azokat is muszáj volt elhozni ;)

    VálaszTörlés
  7. kár, hogy nem vettem meg őket én is:( itt is akciósak:) csak hát már annyi cuccom van:D Nagyon szépek :)

    VálaszTörlés
  8. nekemis van rózsaszínem már jórég... nemis tudom mióta. neked mennyire durva a szaguk? mert ha beleszagolok a kis tégelybe elég orrfacsaró... elromolhatott? :/

    VálaszTörlés
  9. elég büdi, de szerintem nincs amúgy bajuk. kétlem, hogy megromlott volna mindegyik.

    VálaszTörlés
  10. egy kérdés.a rózsaszínt lehet pirosítóként is hasznosítani vagy túl szembetűnőek benne az ezüst csillámok?

    VálaszTörlés
  11. hát ha azt szeretnéd, hogy látszódjon a rózsaszín szín, és vastagabban viszed fel, akkor nagyon fényes. maximum nagyon vékonyan highlighternek tudnám elképzelni, de még annak is picit furi lenne.:S

    VálaszTörlés