2011. október 2., vasárnap

Maybelline Eyestudio - Carbon Frost

Ezt a szemhéjpúdert az én csodás kedves Forum Shops Krisztimtől kaptam ajándékba. Nagyon szépen köszönöm ezúton is!:) Igazából inkább csak meg akarom mutatni, irkálni annyit nem szeretnék róla, ajándékokról nem is szeretek, azokat többnyire csendben élvezem.:D




A tokja remekül zár, viszont könnyen nyitható is. Egy kis matricával le volt ragasztva, amit könnyen és szépen lehetett kibontani. Egy L.A.Colors szemfestékem néz ki elég csúnyán attól, hogy ott szétcincálni kellett az ilyen ragasztást, de itt szépen megoldották. Kemény strapabíró műanyag a tok. És amiről nem csináltam képet, az az, hogy ez így kiemelkedik, mint az Essence Colour&Shine szemhéjpúderei.


A szín valami eszméletlen gyönyörű, szemet simogató.:D Nekem legalábbis nagyon tetszik, de szerintem nem vagyok egyedül a véleményemmel. A fekete eredetileg nekem mattnak tűnik, ami tele van ezüstös és zöldes csillámokkal, ha nem ver át a szemem. A másik pedig több színből tevődik össze, összességében egy rózsaszínes beütésű csillámos, fényes ezüstöt ad ki. Gyönyörűűűűűű! Még nem volt alkalmam kipróbálni, de már nagyon rá vagyok izgulva.:D:D Mindkét szín szép pigmentált egyébként. 


Ennyit és ne többet.

4 megjegyzés :