2011. október 14., péntek

Miss Sporty Mini-Me szemceruza

Még sosem volt ilyen automata szemceruzám, valahogy nem is vonzott. Most is igazából azért lett, mert apu ment meccsre, és zöld meg fehér arcfestéket keresett nagyon gyorsan szurkolóra rajzolni magukat(:D), azt viszont sajnos már nem találtunk megfelelőt. Szemceruza jutott eszembe utolsó megoldásként, és külön örültünk ennek a kicsavarhatónak, mert ugye faragót mégse visz magával.:D Aztán megígérte, hogy vigyáz rá és nekem adja utána.:P Voila! Én pedig megmutatom nektek.

Miss Sporty Mini-Me eye liner - 399Ft
- fehér: 050 snow
- zöld: 060 eucalyptus





Nem tudom, miért nem volt még ilyen fajta ceruzám, mert nagyon praktikus, hogy nem kell faragni se. Pici, bár a ceruzák egyébként sem foglalnak sok helyet. Ennek a méretén még tudtak volna csökkenteni, mert ha fénynél megnézzük, látszik, hogy a vége teljesen üres, de talán így jobban kézre áll, mintha fele ekkora lenne csak. Sajna nincs rajta, hogy maga a termék hány gramm, de biztos vagyok benne, hogy nem sok, teljesen kicsavarva kb. 2 cm a hegy. Elég csúnya bibije, hogy ha rajta van a kupak, és úgy csavargatjuk, akkor is jön szépen kifelé és befelé a hegy, ráadásul nagyon könnyen csavarodik is. A kupakok egyébként kattanva ugranak a helyükre és biztosan ott is maradnak. Na jó! Erre most már bevezetek egy fogalmat. Táskabiztos, vagyis nyugodtan beledobhatod, nem fog gondot okozni!:D


Ahogy látjátok, nagyon szépen fognak a bőrre, főleg a zöld, az valamivel krémesebb is. Sokkal könnyebb szépen elmaszatolni, a fehér viszont kevésbé mozdul el a helyéről. Kipróbáltam őket a vízvonalamon is. A krémesség miatt a zöld nagyjából úgy néz ki ott is, mint a képen a kézfejemen. A fehér viszont valamivel gyengébb, én ilyenkor melengetni szoktam a ceruzákat, rálehelek vagy a kezemre húzok vele csíkot, utána valamivel jobban fog. A zöldnek egyébként van egy nagyon szép fénye, közelről nézve induri pinduri hiperszuperpici csillámszemcsék vannak benne. De tényleg nagyon kicsik, igazából csak akkor látni, ha nagyon belebújtok a magatokra húzott csíkba.

Összességében, aki nem akar bajlódni a faragással ,és viszonylag jó ceruzát keres, annak én ezt bátran ajánlom. Mondjuk nekem alapból a kedvencem mindig a Miss Sporty ceruza volt. Mióta az eszemet tudom, a használatban lévő fekete szemceruzám Miss Sporty. Nem csalódtam hát ebben sem.:)

1 megjegyzés :