2011. október 9., vasárnap

Orly Nailtrition - lemezesen töredező körömre

Már nagyon rég felfigyeltem erre a szérumra és ki szerettem volna próbálni. Suzynál láttam róla bejegyzést, azóta szemezek vele, de sosem jártam arrafelé, netről rendelni meg nem akartam, mert dupla annyiba került volna, inkább beiktattam egy kirándulásba ezt a kitérőt a Perfect Nails-be. Végre sikerült, megvan.:)

Orly Nailtrition - lemezesen töredező körömre erősítő folyadék - 9ml - 1045Ft





Az utóbbi időben nagyon rosszul néztek már ki a körmeim, úgyhogy szerettem volna minél előbb beszereznie ezt a cuclit. Kb. tízből öt csúnya volt, mert kisebb vagy nagyobb területen lejött egy réteg. Próbáltam más körömerősítőket is (majd talán írok erről-arról). Bár biztos vagyok benne, hogy az egészséges, vitamin- és csupajódús táplálkozás lenne talán mindenre a megoldás... Szóval az utolsó reményem most ebben a termékben volt.

A hivatalos leírást itt találjátok: Perfect Nails
Plusz innen meg is lehet rendelni a 18 ml-es kiszerelést. Az enyém 9ml-es.

A természetes köröm lemezes szétválásánál a termék protein, kollagén és bambusz kivonat tartalma elősegíti az egészséges és hosszú köröm növekedését.

Használata:
- 1. héten: 1-2 réteg naponta
- 2. héten ismételni a használatot ( amennyiben szükséges) ugyanúgy, mint az első héten
- 3. héten: szüneteltetni kell a használatot.

Ajánlás: Kiegészítés képen ajánlott az ORLY Cuticle therapy creme, mely az egészséges körmök növekedésének elősegítése mellett puhító és hidratáló hatásával ajánlott a körömbőr, valamint a könyök és térd bőrének puhító ápolására is.

És az én tapasztalatom...
Tartottam magam leírtakhoz, és mivel indokoltnak véltem, a második héten is használtam, most fogom szüneteltetni a használatot. Egész szépen rendbe hozta a körmeim, érezhetően erősebbek lettek, azt viszont nem tudom mondani, hogy nem lesz lemezes töredezés sem, de talán nem olyan drasztikusan, mint a használat előtt. Szóval végül is elmondhatom, hogy ez a szérum bevált nekem! Nem kentem fölé másik lakkot, biztos ami biztos. Egyébként nagyon szép mikrocsillámokat tartalmaz a folyadék, jól nézett ki napsütésben, két-három rétegnél pedig minimálisan látszódott az üvegben látható rózsaszínesség.

2 megjegyzés :

  1. Azóta hogy vált be a lakk?Nekem is hasonló problémám van.Gondoltam kipróbálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. most is rendszeresen használom. nem mondom, hogy tökéletesen eltűnt a probléma, de korábban mindig volt baj valamelyik körmömön, sőt, néha 5nél egyszerre, ha nem többnél, akkor mondtam azt, hogy muszáj beszereznem ezt. most viszont nagyon néha fordul csak elő

      Törlés