2011. október 15., szombat

A petrolátum

A vazelint számos dologra tudjuk használni a szépségápolás terén. Erről már Dorka csinált egy szuper összefoglaló videót, amit meg is kerestem nektek.



Ehhez nagyon nem is szeretnék hozzátenni, szerintem sok okosságot megtudhattatok, ha még nem láttátok eddig ezt a videót.:) Szándékosan nem a vazelin címet adtam a bejegyzésnek, mert ahogy Dorka is mondta, tényleg nincs valami jó marketingje ennek a névnek. Én is nagyon rég megkérdeztem a Müllerben, hogy hol találom, nem is bántam, sokszor ajakápoló helyett is ezt használom. De le sem írom, ami a videóban benne van.:)

Most bennem az kezdett el motoszkálni, hogy a nemrég ajándékba kapott Sugarplum árnyalatú pigmenttel (ITT olvashattok róla) összekeverve vajon milyen lenne, így hát kipróbáltam.:)



- egy kevés vazelin
- egy kevés pigment

A kezemen összekeverem őket.


És ilyen a számon. Szerintem nagyon szép. Annyira gyönyörű ez a pigment! Másról nem is akartam tépni a szám, végül is itt leginkább a képek számítanak.:)

3 megjegyzés :

  1. óóó,lélegzetelállító :)

    VálaszTörlés
  2. Szuper lett, mondjuk én csak sima átlátszó szájfénybe meg körömlakkba szoktam keverni Nyx Pigmentet, de ki fogom próbálni vazelinnel is! A szádról a kép nagyon jó lett, annyira szépen látszik a szín!

    VálaszTörlés
  3. Aaaaa, kísérletezni fogok, ez marha jó! A szín tényleg csodás egyébként.:)

    VálaszTörlés