2011. október 25., kedd

Szürke, mintás körmök

Na ez az a szürke, amit megkékített, lilásított a tegnap bemutatott allround talent lakk. Gondoltam megmutatom, van amikor szürkének is látszik, de nagyon megváltoztatta a lakk eredeti színét.





A szintén nem túl régi Essence körömnyomdás bejegyzésben látott új lemezeket szerettem volna kipróbálni. Szerettem volna valami kis színt belecsempészni, de végül ilyen kis sötét maradt. Minden körmöm szürkére festettem az Essence Surfer babe limitált kiadású lakkjával. A gyűrűs ujjaimra először a külön nyomdázáshoz ajánlott fekete Essence nail art stampy lakkot használtam. Róla már valamikor írtam, hogy a nyomást követően nem tűnik nagy cuccnak, de egy fedőlakkal megkapjuk az igazi feketeséget. Ezt így túl snassznak találtam, úgyhogy a másik lemezről az egyik foltos állatmintát tettem még rá ezüst színű Miss Sporty lakkal. Plusz egy réteg felülre a már említett "csúcsszuper" allround talentből. A képen rosszabbul néz ki, mint élőben, főleg mert ilyen közelről szerencsére senki nem nézi meg.:) Az ezüst annyira nem látszik így, de szerintem feldobja egy picit.

1 megjegyzés :