2011. október 6., csütörtök

Zamian kakaó szappan

Ez a termék az, ami elsőre elnyerte a tetszésem, és amibe egyből beleszerettem.:)

Zamian Cacao handmade soap - 480Ft
Megrendelhető innen: BBKrém




A száraz tények és hivatalos leírások után jöjjön az én véleményem. Szívem szerint már előbb írtam volna róla, de csak holnap lesz egy hete, hogy megvan és használom. Három használat után már úgy éreztem, hogy nagyon szuper tényleg. Hivatalos tájékoztató:


Az illata valami hihetetlenül szuper (bár tesóm szerint büdös...:D), én imádom, és akármikor a fürdőben járok, azt szaglászom.:) Finom kakaós, édes, kókuszos, nyaaammmö. Amit a leírás ígér, a bőséges hab, valóban igaz, kevés szappanozással kellő mennyiség kerül a kezünkre az arcmosáshoz. És ami külön nagyon jó és öröm számomra, hogy könnyű lemosni az arcról. Mert vannak olyan arclemosók, amiket hiába mosok, öblögetek, sokáig tart, míg rendesen eltüntetem a bőrömről. Ez viszont 2-3 öblítéssel lemosható.

És a hatása... Azt ígéri, hogy véd a kiszáradástól és megtisztítja a zsíros arcbőrt. A használatot követően kicsit szárazabbnak érzem az arcom, de nem mondanám kifejezetten száraznak, tényleg jól megtisztítja a bőrt. Sőt! Nekem nagyon jól kitisztítja és összehúzza a pórusaim. Nagyon szép az eredmény. Már bánom, hogy a csokis maszkot nem rendeltem meg.:D Arcmosás után a Nivea Control Shine krémet használom a száraz érzés miatt, ami ugye hidratál és mattít is egyben. Nem tudom, hogy melyiknek köszönhető, de a nap végére azért bezsírosodik már a bőröm, de ez lehet, hogy más termékek miatt van.

Elmondhatom, hogy mindent, sőt számomra többet is megad ez a szappan, mint amit várok tőle.:) Mindenkinek csak ajánlani tudom. Akinek még kétségei vannak, ajánlom, hogy próbálja ki, főleg ezért az árért.. Csodaklassz!:)

2 megjegyzés :

  1. Ezt tuti, hogy ki fogom próbálni, eddig mindenkinek bejött:) Viszont, lehet, hogy én vagyok a béna, de én nem látom az összetevők között a kókuszolajat...

    VálaszTörlés
  2. Van egy egyszer próbált csokis maszkom, ha valakit érdekel, írjon rám, szegeden személyesen átvehető, egyébként posta! (2400 + pk) mail: couture83 kukac gmail.com

    VálaszTörlés