2011. november 17., csütörtök

3W Clinic Natural Make-up púder

Használom már egy ideje ezt a "kis" púdert, itt az ideje, hogy írjak is róla, bár már biztos találkoztatok vele más blogokon is.

3W Clinic Natural Make-up Púder - 2180Ft
Itt utánajárhattok és meg is rendelhetitek:




Amit írnak róla:
"Professzionális bőrkiegyenlítő áttetsző fixáló púder

Világszerte az eladási listák élén álló púder, amelyet a korai és japán sztárok használnak. Élénk, egyenletes árnyalatot ad a bőrödnek, legyél te is olyan, mint a mozi sztárok! Koreában „Sztár Púder” néven is ismert. 10 éve használják a színészek, TV-s szereplők, csak Koreában több mint 5 millió darab kelt el.

Igazi természetes hatást keltő ultra finom púder. Korábbi nevén „Palgantong”, 1999 óta fejlesztik, számtalan díjat gyűjtött be magazinoktól, üzletektől. A koreai nők 80%-a már kipróbálta!Használata: a megfelelő mennyiséget vidd fel az arcodra belülről kifelé haladva a BB krém vagy alapozó után."



A csomagolásra nem mondanám, hogy szép, sőt, sokak számára szerintem kifejezetten csúnya lehet. Nekem a színek miatt a Carmex jut róla eszembe. Elég nagy, 30g terméket tartalmaz, ami ezért az árért szupi! Jól záródik a teteje, bár ez nem az a táskába dobós termék. Találunk benne egy helyes kis púderszivacskát, de én ezt nem használom, és hogy púderes se legyen, ki is vettem belőle. Ahogy látjátok, az a rész ahova felütögetni kell a port, alapból le van ragasztva, ahogy ez hasonló csomagolású termékeknél többnyire lenni szokott. 


Egy nagyjából áttetsző púderről van szó, egyetlen árnyalatban kapható. Minimális színe azért van, de ha felviszed az arcodra, tényleg nem üt el a bőrtől,  ha sötétebb, ha világosabb, akkor sem, jól alkalmazkodik. Az állaga nagyon könnyű, finom, a felvitel után nincs olyan poros hatása az arcon, ami számomra nagyon pozitív. Volt már nem is egy olyan púderem, aminél azért látszott nem is kicsit, hogy valami van rajtam. Az illata alig érezhető, inkább csak a tégelybe beleszaglászva, felvitel után pedig egyáltalán nem. Számomra olyan krémes, virágos, természetes illat.

Általában akkor használom, ha nagyon jó állapotban van az arcom, mivel ugye átlátszó, az apró hibákra pedig jó a BB krém. Szerencsére az utóbbi időben többnyire szép a bőröm (szeretlek csokis szappan:D). Akik olvasnak egy ideje, tudják, hogy a tartósság tekintetében sosem tudok nyilatkozni, de ennél a terméknél elmondhatom, hogy szuper! Reggel kb. fél 9 körül viszem fel az arcomra. Este 6 után érek haza, és nem egyszer tapasztaltam már, hogy ő és a BB krémem még mindig a helyükön vannak. A kényesebb területeken, mint pl. a homlok, hamarabb átfényesedik persze, de olyan 3-4-5 órát nálam bírni szokott, főleg most, a hűvösebb időkben. Na meg persze, ha nem tapogatom az arcom.:D

Aki csak egy fixáló púder után kutat, és nem vár tőle extra fedést, csak mattnak szeretné tudni az arcát, annak én bátran ajánlom ezt a terméket. Nekem bevált, de persze ez nem jelenti azt sajnos, hogy másnak is ilyen jó lesz, szerintem érdemes egy próbát tenni vele.

2 megjegyzés :

  1. Szerintem nem írtak még róla sokan, én legalább is csak 1 blogon olvastam róla.
    Nekem se tetszik a csomagolása. :)

    VálaszTörlés
  2. Azért pár vélemény már megjelent. Nekem bejött a csomagolás, mert olyan retro, de legjobban az ára és a mennyiség tetszik.

    VálaszTörlés