2011. november 19., szombat

Arany smink

Ma a karácsonyi pulcsim vettem fel, mert melegebb, mint a kedvenceim, és a szövetkabát alá azért kellett egy vastagabb pulcsi. Ettől valahogy olyan karácsonyi hangulatom is lett. Igazából szerintem csak nekem karácsonyos ez a pulcsi.:D Nem tudom miért, de az jut róla eszembe. Van rajta mellesleg két, a pulcsi aljáig leérő pomponban végződő lógó a csuklyából, le kellett volna fényképeznem, olyan kis aranyos.:D

Kócos szemöldökért bocsi, nagy volt megint a rohanás!:)





Így készült a szemem:
- Felvittem először a bázist, majd rá a hab állagú arany szemfestéket.
- A mozgó szemhéjra feltapogattam egy lapos ecsettel az arany szemhéjpúdert.
- A mélyítővonalba és az alsó pillasor alá egy matt barnát használtam. A szemem külső részén erősebben.
- Pufi ecsettel és bőrszínű szemfestékkel eldolgoztam a széleket, plusz ebből vittem fel a szemöldök alá.
- Vékony tusvonalat húztam, majd spiráloztam és kész!



Arc:
- Missha M Perfect Cover BB Krém (No.23)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic Natural Make-up púder
- NYX pirosító (03 angel)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Maybelline dream mousse szemfesték (13 Divine Gold Or Divin)
- Coastal Scents 88 Original Paletta (matt barna, bőrszín)
- Coastal Scents 88 Metal Mania (arany)
- Essence eyeliner pen
- Essence hypno gloss szempillaspirál

Száj:
- Manhattan creamy nude lipstick (53H rosewood)

Remélem tetszik!

8 megjegyzés :

  1. Deéédiii pulcsii és a smink is szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a pulcsid:P A pomponokat megmutathatnád majd:D

    VálaszTörlés
  3. az a pulcsi tényleg karácsonyos. (:
    és a smink is hozzá.. (:

    VálaszTörlés
  4. szép lett és tényleg nagyon aranyos ez a pulcsi :) a pompomokat imádni szoktam az ilyen jellegűeken :D

    VálaszTörlés
  5. karácsonyos pulcsi :D És hó mikor lesz hozzá? :)

    VálaszTörlés
  6. cuki pulcsi*.* én is már felvettem valamelyik nap a rénszarvasos pulcsimat :D

    VálaszTörlés
  7. rénszarvas??:O az még karácsonyosaaaabb:D de jó lehet!

    VálaszTörlés