2011. november 30., szerda

Ombre köröm

Na, Niki felvilágosított, hogy ő itt az ombre köröm, úgyhogy szépen át is neveztem a bejegyzést erre.:) Kukk!





Őket használtam:
- Essence colour&go ('mégmindignemtudomapontosnevét' sötétkék) MEGNÉZEM
- Essence multi dimension xxxl shine (76 cool and the gang) MEGNÉZEM
- S-he (399)
- Maybelline mini Colorama (96 party blue) MEGNÉZEM
- S-he (306)

Rájuk pedig az Essence BTGN fedőlakkját használtam. Egyszerűen imádom, hogy tök mindegy, hány rétegben viszem fel bármelyik lakkot, ezzel nagyon gyorsan megszárad.

És még valami!!!
Nagyon boldog vagyok, mert tegnap elérte a blog a 


látogatást. Nagyon örülök, és köszönöm mindenkinek!:)

11 megjegyzés :

  1. Ez az ombre köröm:D jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Mindegy, hogy hívják, akkor is jó lett! ;) Kékből még nem sokat láttam, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. baromi jóóóó:D főleg hogy a barátom beceneve is az ombre :D

    VálaszTörlés
  4. akkor küldeném neki és mindenkinek, aki szereti!:D

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Más nem jut eszedbe erről a kifejezésről? :P

    VálaszTörlés