2011. november 6., vasárnap

Barna, csillagos köröm

Valami kicsit ősziesre vágytam, így esett a választásom erre a barna színű, lila csillámú  lakkra, amit kicsit fel is dobtam.




Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Essence You Rock! lakk (02 Love, Peace and Purple)
- Essence BTGN french nail tip glue
- Essence nail art glitter
- Essence BTGN top sealer
- Essence matt top coat

Két rétegben felvittem a lakkot, majd a gyűrűs ujjaimra egy nagyobb és 3 kisebb csillagot ragasztottam. Gondoltam, ha már a barna lakknak úgyis lila a fénye, jól mutathatnak rajta a lilás csillagok. Ezeket a körmöket fényes fedőlakkal kentem át, a többit pedig mattal.

Remélem tetszik! Ti mit viseltek épp a körmeiteken?

5 megjegyzés :

  1. Ez gyönyörű lett!
    Imádom a matt fedőlakkot is, a színt is, mindent :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, magamon is simán el tudnám képzelni, pedig ez ritka. :D

    VálaszTörlés
  3. *.* Matt fedőlakk! :D Kell nekem egy ilyen! :D

    VálaszTörlés