2011. november 28., hétfő

Beauty Friends - Uborka maszk

Ezt a maszkot még a Púderfelhő Anditól kapott csomaggal együtt kaptam.




Két maszkot már próbáltam, ezekről olvashattok az alábbi linkek alatt:
Kiwi maszk
Citrom maszk


Itt pedig ennek tudtok utánajárni és rendelni:
http://bbkrem.hu/kozmetikum/osszes/uborka-arcmaszk.html

Ő az alábbiakat ígéri:

Ugyanúgy alkalmaztam, mint az előzőeket, feltettem az írt 20-30 percre úgy, hogy a tasakban maradt folyadékot is kipréseltem még a maszkra. Ugyanolyan hűsítő érzést nyújtott felrakásnál, mint a másikak. Nyáron ez eszméletlen jó lesz.

És a tapasztalatom vele kapcsolatban.. Eddig messze ezzel vagyok a legelégedettebb. A kivisnél nem éreztem különösebben semmit, a citromos már sokkal inkább szuperált, ennél még szinte elájultam az eredménytől komolyan!:D Nagyon jó! A bőröm tényleg sokkal feszesebb lett, finom puha, hidratált, és ami a legjobb. A pórusaim egyszerűen eltűntek. Nagyon szép volt az arcom, miután levettem, sehol egy mitesszer, csak szép feszes bőr. Nem tudom, másnak  is ennyire bevált-e ez az uborkás, de én nagyon elégedett vagyok az eredménnyel.

Holnap KreatívKedd!:)

3 megjegyzés :

  1. Hazudsz. Neked nincsenek is pórusaid/mitesszereid! :O :D

    VálaszTörlés
  2. na azért:D pedig elég közel ültünk egymáshoz, hogy lásd:D sajnos vannak, vállalom!!!:D

    VálaszTörlés
  3. Otthon vár rám egy ubis már hosszú hetek óta, de csak a paradicsomosat teszteltem eddig. Meggyőztél, h ki kell végre próbálni! ;)

    VálaszTörlés