2011. november 12., szombat

Egy nap a héten

Ne szokjatok hozzá az ilyen bejegyzésekhez, sőt! Szerintem ez lesz az egyetlen ruhás kép, amit mutatok, nem vagyok egy divatőrült kislány. Kövezzetek meg érte, de én azt veszem fel, ami tetszik, kényelmes, és jól érzem magam benne. 

Itt pedig a Marie Claire ajándék póló a lényeg, plusz legalább láttok rólam egy egész alakos képet is most. Kérdezte valaki a vásárlós bejegyzésnél, hogy ez is olyan átlátszó e, mint amit nyáron lehetett kapni. Igen, nagyon-nagyon átlátszó. De mivel tetszik egyébként a póló, nem akartam emiatt mellőzni, úgyhogy egy fekete, vékony pántos trikót vettem alá, amitől nem tűnt már 100%-ig fehérnek, de inkább ez, minthogy tök átlátszó legyen. Szerintem legalábbis, biztos van, akit nem zavar.:D Fehér trikót nem akartam alá, mert az úgy nézett volna ki, mint mikor kiskoromban a pólóm alá fel kellett venni egy trikót, hogy minél rétegesebben öltözzek.:D Még valami színessel lenne talán jópofa. Elég fancsali képet vágok, nézzétek el, reggel, indulás előtt fényképeztem, és még nem igazán voltam ébren.:)


Másik pedig a smink, amit az előző kép után csinálta csak meg (nagyon rohannom kellett a vonatra:D). Nagyon egyszerű, az Oh So Special palettát vettem elő, és az egyik kedvenc színem használtam belőle a mozgó szemhéjra, plusz a szélekre egy kis barna került.


Mostantól egy picivel több smink várható, igyekszem magam lehetőleg minden reggel rávenni valamilyen egyszerűbb, gyorsan összedobható, nem túl hivalkodó sminkre. Nem mondom, hogy mindig sikerülni is fog, főleg húzósabb napokon, pl. mint a tegnapi 4 órás dogaírás...:D De azért igyekszem. A doga egyébként jobb lesz szerintem, mint vártam.:) Meg ahogy Facebook-on már említettem, megpróbálom a BolondZsófikkal is kicsit utolérni magam, mert rengeteg ötletet szedtem már össze, csak a megvalósítás nem akar összejönni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése