2011. november 24., csütörtök

Essence tint it! színváltós szájfény

Ugye, milyen jól hangzik?:D A whoom boom kollekciónál már nagyon meg akartam szerezni, de sajna sehol sem találtam nálunk. Örültem, hogy behozzák újdonságként, de egészen eddig a hétig a helyén nem volt semmi a polcon. Most találtam vééégre az egyik színből, úgyhogy meg is vettem.

Essence tint it! colour changing lipgloss - 02 turn to lucky - 599Ft

"Rózsaszín ajkak hangulatodnak megfelelően! Színváltós szájfény, amely liláról pinkre változik - és befesti ajkaidat."





A csomagolás olyan kedves kis színes, fiatalos, gimis táskába bedobálós.:D Jópofa a dizájn. Ez az adagoló, vagy micsoda viszont szörnyű! Vannak más ilyen szájfényem is szerintem, de ez valahogy olyan rossz, mint amilyet még sosem láttam. Egyáltalán nem tudtam vele normálisan eloszlatni a szájfényt. Vagy nem jut mindenhova, vagy összekenem magam mindenhol a számon kívül is. A tubus 10ml-es, arra nem esküdnék meg, hogy ennyi terméket tartalmaz... Szinte teljesen össze kellett nyomnom az egészet, hogy elkezdjen jönni belőle a szájfény. Ez is elég bosszantó..


Maga a szájfény.. Az illata édeskés, essence-es, tetszetős. Az állaga hígabb, nem ragacsos, ilyen szempontból részemről semmi ok a panaszra. Alapból narancssárga a szájfény, amiből a szájon már semmi sem látszik persze. Elvileg megszínezi az ajkakat. De nem az enyémet!:D A kezemen hagytam a mintát jóóóó sokáig. Még este is rajta volt. Nagyjából egy óra után rózsaszínezte össze egy foltban a bőröm annyira, amennyire a jobb oldali képen látszik. Reggelre pedig egy valamivel erősebb rózsaszín folt lett maradt belőle, de az is csak egy kézmosásig tartott. Kíváncsi vagyok, mik azok a körülmények, aminél tényleg működik.



Többet úgy érzem nem tudok róla mondani. Lehet, csak én fogtam ki egy béna darabot.. Végeredményben, bánom, hogy megvettem, legalább drága nem volt... Sokat vártam a kipróbálásra, és nagy a csalódás.:S

2 megjegyzés :