2011. november 5., szombat

Essence Urban Messages rúzs

Végre belefutottam ebbe a limitált szériába is a Müllerben. Nagyon lefosztották a polcot, ebből a rúzsból is egyetlen darab maradt, kíváncsi voltam, hát elhoztam.

Essence Urban Messages lipstick - It Peace - 595Ft




A csomagolás vékony és hosszú, nem a hagyományos rúzsméret és -forma. A színe sötétkék, amin a rúzs színéhez hasonló árnyalattal írták rá a nevet és az információkat. A kupak nagyon jól záródik, finoman visszapattanik a helyére. A rúzst teljesen vissza lehet csavarni a helyére, így elkerülhető a sérülés a kupak levételénél és visszarakásánál. Egyébként olyan fajta, ami sok tekeréssel lassan bújuk ki a helyéről, de ez nem olyan érdekes.:) Az árnyalat fantázianeve nincs feltüntetve a csomagon sajnos, még a matricákon sem volt rajta, amiket leszedtem, de utánajártam, ő az It Peace nevet kapta. Ezen kívül található egy piros (Let's Paint the City) és egy ezüstös (Skyscraper) árnyalat a kollekcióban.


Az illata nagyon kellemes, nem nagyon tudom mihez hasonlítani, vaníliás, enyhe citromos beütéssel talán. Nehéz megfogalmazni. A szín.. Első ránézésre azt vártam, hogy nagyon erősen pigmentált, narancsosabb rúzzsal lesz dolgom. Sajnos tévedtem. Felkenve nem igazán tűnik narancsnak. Az állaga krémes, lágy, kicsit szájfényre emlékeztet, főleg, hogy inkább fényt ad a szájnak, nem pedig színt. Tapasztalatom szerint egész jól hidratálja az ajkakat, pedig nekem mostanában eléggé kiszárad a szám a szeles, hideg időben, ez a rúzs viszont segített rajta, nem is keveset. A kevés szín, amit ad, nagyjából 2-3 órán át maradt meg a számon evés, ivás nélkül. Hajlamos megülni a száj kis ráncaiban, és az ajkak összepréselésére is egy csíkba gyűlik a túl krémes állag miatt. 

Természetes fény és vaku


Vegyes érzelmeket vált ki belőlem ez a termék. Az tetszik, hogy enyhe színt ad csak a szájnak és még hidratál is, de nem oszlik el valami szépen, főleg ha többet kenünk fel belőle az erősebb szín eléréséért. Azért használni fogom, szerintem tükör nélkül is nyugodtan felkenhető.

3 megjegyzés :

  1. klassz, nekem a csomagolása annyira nem jön be, de maga a cucc tetszik, meg afantázianeveket is bírom:)
    Köszi a tesztet, ez nagyon nagyon hasznos volt:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem csak a csomagolás tetszik, nem igazán az én színem ez a rúzs :) Pedig a második képen nagyon szépnek tűnik. Na nem is baj, úgy sincs Müller a közelünkben, legalább nem fáj érte a szívem :)


    http://youth-and-fashion.blogspot.com/

    VálaszTörlés