2011. november 13., vasárnap

Gyors reggeli smink

Kreatív cím...:D De valahogy a "Napi smink", "FOTD" és hasonló címeket valamiért nem szeretem. Írtam már, hogy igyekszem magam rávenni reggelente egy kisebb, egyszerűbb sminkre... Mert alapból BBKrém, púder, szemöldök, pirosító, esetleg spirál.. Általában többre nincs is időm, meg vannak olyan hosszú, szörnyű napok, amikor nem arra vágyom, hogy egész nap a kis sminkemet kelljen ellenőrizni. Mostanában viszont kedved kaptam a festegetéshez...:P Az eredmény egy végtelenül egyszerű sminkecske lett. Az álmos fejért bocsi.:)






- Urban Decay Primer Potion
- NYX hármas szemfesték (ts25 beanie/red bronze/red bean)
- Coastal Scents 88 Original paletta (barna)
- Essence tusfilc
- Essence hypno gloss spirál

A bázis után egy fényes, pezsgő színt vittem fel a mozgó szemhéjra. Fölé került a mélyítővonaltól kifelé egy sötétebb rózsaszín. A szélét elmostam, a két szín találkozását pedig élesebbre hagytam. Ezután vékony tusvonalat húztam, majd spirál és kész is a szem. A számra nem tettem semmit, eléggé kiszárad ebben az időben, úgyhogy többnyire csak a Carmex a barátom.:)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése