2011. november 7., hétfő

H&M szájfények

Ezeket a szájfényeket nem mostanában vettem, a képeket viszont már rég megcsináltam, de nem tudtam, hogy érdekelhet-e még valakit. Facebook-on hárman lájkolták a kérdésem, ezért most ezt a bejegyzést Nekik ajánlom!:D

Lipgloss by H&M
- Moonstruck in Mustique (rózsaszín)
- Coco Kiss in Aruba (bronzos)




 


Az árára sajnos pontosan nem emlékszem, de 500Ft-nál nem hiszem, hogy több lett volna, ezért cserébe 7ml-es kiszerelést kapunk. Ezek a szájfények a pénztár mellé voltak kitéve mindig kis kupacban talán 4-5 árnyalatban. Nekem kétszer is volt elég időm ott nézegetni őket, ezért szereztem be kettőt is.:D Helyes zebramintás kupakja van, ami szerintem nagyon feldobja az egyszerű hengeres tubust. Az applikátor a hagyományos szájfényes fajta, semmi extra. Szerintem nem vesz fel kellő mennyiséget, én 3-4szer is meg szoktam mártani a teljes siker eléréséhez.



Az illatuk egyforma, édeskés, kellemes, felkenés után is érezni, amitől viszont egy idő után könnyen rá lehet unni. Mindegyik tartalmaz csillámokat, a rózsaszín jelentősen kevesebbet. Ahogy látjátok a bronzost viszont dugig tömték csillámokkal. Szerintem nagyon jól néz ki, bár a bronz színből szinte semmi sem látszik a szájon már. Ez ugyanígy van a rózsaszínnél. Nagyon sokat kell felvinni belőle, hogy valamennyit visszakapjunk a tubusban látható színből. Általában valamilyen rózsaszínes rúzsra szoktam felvinni, bár ennyire világos  árnyalatú darabom nincs. Az állaguk elég sűrű, de az én számon így sem tart ki sokáig, viszont nagyon szépen eloszlik az ajkakon, nem gyűlik azok összepréselésekor sem.

Moonstruck in Mustique (rózsaszín)

Coco Kiss in Aruba (bronzos)

Nekem kellemes csalódás volt ez a két szájfény, mert ennyi pénzért nekem teljesen jók. Ezen kívül talán csak egy sminkterméket vettem a H&M-ből, egy 10-es szemfestékpalettát, amivel nem igazán voltam megelégedve, ezért azóta is a nem használt termékek fiókjában lapul. Bejegyzést ITT találtok róla.

Szeretitek a H&M sminktermékeit?

4 megjegyzés :

  1. Egy körömlakkot vettem ott még csak, de az akkora kedvenc lett, hogy ha elfogy, újra megveszem, és más színekben is kipróbálom.

    VálaszTörlés
  2. én is sokat szemeztem már velük, jókat is írnak róluk a lányok, de még sosem vettem. ideje lesz:)

    VálaszTörlés
  3. nekem a rózsaszín szájfény van meg, és örök problémám, hogy akárhnáyszor visszacsavarom rá a tetejét, akkor kifolyik a szájfény a csavarásnál, így vinni sem tudom sehová, de még lefektetni sem. :S valami megoldás erre esetleg?

    amúgy elégedett lennék vele, kellemes, csak ez így elég bosszantó.

    VálaszTörlés
  4. hmhm, az applikátor szárán lévő szájfény keni össze a visszacsavarásnál?

    VálaszTörlés