2011. november 14., hétfő

Kockás körmök (Essence multi dimension)

Ez a szép kék lakk Púderfelhő Anditól érkezett, a nyereményeim egyikeként. Muszáj volt minél előbb kipróbálnom, úgyhogy tegnap szépen ki is pingáltam vele a körmeim, ma pedig kicsit díszítettem rajta. Mostanában valahogy sosem elégszem meg a sima, egyszerű, egy színre festett körmökkel. Ami Nektek jó is, mert van mit mutatnom.:) Lássuk először a lakkot!

Essence multi dimension XXXL shine nail polish - 76 cool and the gang






Már írtam korábban is, hogy ajándékba kapott termékekről nem szeretek, és nem is nagyon akarok írni, mert ez ilyen "ajándék lónak ne nézd a fogát" dolog szerintem. Szóval most sem szeretnék sokat, de gondoltam megmutatom. Azt hiszem ő a második ilyen multi dimension lakkom, egy narancssárgám van még, ami nagyon szép, de a rikító szín miatt eddig nem sokszor használtam, pedig tényleg csodaszép.

Ennek is nagyon szép erős, élénk a színe. Olyan igazi kék kék, ahogy a nagykönyvben.:) Az üvegben sötétebbnek tűnik, és egy enyhe lilás beütése is van talán, ami a körmünkön már nem látszik. Elég híg, ezt láthatjátok az üvegcse szájánál is, ahogy folyik le a lakk, elég áttetsző. Én két rétegben használtam, de simán kell neki három is. Tegnap kentem fel, és ma nagyon szomorú voltam, mert 3 körmömön lepattogott.:S De megjavítottam, lemosni nem szerettem volna ilyen hamar.

Aztán... Feldobtam egy picit. Körömnyomda és fehér lakk használatával kockás mintát tettem rá. A fehér nem nyomdázáshoz való lakk, egy sima korábbi S-he darab, szóval nem olyan erős a színe, de szerintem így sem rossz, sőt! Nekem valahogy így jobban tetszik az erős kéken. Szerintem szerzek be hamarosan nyomdázáshoz való lakkokat, mert a fekete is annyira jó, és tényleg nyomdázni tökéletes..



7 megjegyzés :

  1. Nem tudom, miért, de Willy Wonka jutott eszembe róla. Jópofa lett ezzel a kockás dologgal!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép igazi kék! Kár, hogy hamar kopni kezdett. :(

    VálaszTörlés
  3. ó tök jó. világos kékkel is kipróbálhatnád esetleg :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is jobban tetszik ezzel a halvány fehérrel. :)

    VálaszTörlés
  5. elsőre világoskékkel próbáltam, de nem látszott eléggé, aztán akkor gondoltam a fehérre, hogy az valószínűleg úgyis csak kivilágosítja, és világoskéknek fog tűnni:)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó színe van és tetszik ez a kockás megoldás :)

    VálaszTörlés
  7. Akkor egyre jár az agyunk :D Nekem nagyon tetszik, kár, hogy nincs ilyen mintám a körömnyomdámban. Az Essence pulton meg nem látok ilyesmit :S

    VálaszTörlés