2011. november 29., kedd

KreatívKedd - CandyLand

A mostani téma a CandyLand fantázianevet viseli, ahogy a név is mutatja, csupa cukor, csupa szín, csupa édes, legalábbis számomra ezt jelenti a CandyLand. Az előző sminkem is elég színesre sikerült, remélem, akiknek az tetszett, ez is fog.:)


Alapból csináltam egy kicsit hordhatóbb verziót. Na jó, a legtöbb embernek ez azt hiszem nagyon messze van a hordhatótól.:D Nekem is igazából, esetleg finomítva kicsit a színeket, nem mindegyiket használva.. Na mindegy, nézzétek!:D





Aztán szerettem volna bele egy kis csavart vinni. Elővettem egy kis üvegcse kék csillámot.. Kék krémes szemfestéket és vazelint vittem fel a számra, arra tapogattam fel a csillámokat. Szerintem jól néz ki, és nem cukor!:D



A harmadik, de nekem már nem tetsző kísérlet pedig, hogy ezüstös csillámot tettem a szempilláimra, de nem olyan feltűnőek, szóval nem változtatott sokat az eredményen. Plusz itt már tusvonal is van, ami azért kellett volna az első felvonásnál is, na de mindegy.:) Remélem tetszik!


És a többiek:

12 megjegyzés :

  1. Milyen jól áll a kék száj :O

    VálaszTörlés
  2. széép! a csillámos száj pedig nagyon extra:D

    VálaszTörlés
  3. A kék száj!!!! Nagyon jó a szemedhez, főleg, h abban is van kék!

    VálaszTörlés
  4. Megint nagyon szép szivárványt csináltál! :) És tök jó a szád!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, ezen a héten a tiéd a kedvencem! :)

    VálaszTörlés