2011. november 15., kedd

KreatívKedd - Évtizedek

Évtizedek sminkjei az eheti témánk. Nem határoztuk meg, hogy melyik évtized, így mindenki azt csinálhatta, ami neki szimpatikus.:) Többet terveztem megvalósítani, de sajnos valahogy nem fért bele már az időmbe, úgyhogy maradt az, ami legelőször készült.



Én a 70-es éveket választottam. Legalábbis azt hiszem.:D A Google a barátom, keresgéltem is, hogy nagyjából melyik évtizedre mi jellemzőbb. Talán 70-80-as évek, de az ilyen ki hány éves, milyen magas, hány kiló és hasonló, idővel és méretekkel kapcsolatos találgatásokban nem vagyok valami jó.:D Maximum, hogy mi kb. hány pixel széles és magas.:D Lényeg, hogy minél színesebbet, vidámabbat akartam összehozni. Na de szerintem úgysem a szöveg érdekel itt senkit.





És a többiek munkája:

11 megjegyzés :

  1. mindig a tiédet várom a legjobban, folyton meglepsz:)

    VálaszTörlés
  2. komolyaan?:) dejjó! örülök, köszönöm! ezt jó olvasni:)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik,jóóó színes lett :)

    VálaszTörlés
  4. Megyünk így az osztálytalira?? :D Ugye jössz? :)

    VálaszTörlés
  5. minden további nélkül:D persze hogy megyek! akartam is javasolni, hogy amilyen gyönyörű sminket csináltál, biztos értékelnék a többiek is:D

    VálaszTörlés