2011. november 1., kedd

KreatívKedd - Ősz

Az eheti témánknak az őszt választottuk.




Alapnak egy nagyon egyszerű sminket csináltam a szememre csupa fényes, csillámos szemhéjpúderrel. A belső szemzugba egy világos natúr szín került, a mozgó szemhéj közepére világoszöld (csak itt sárgának tűnik), kívülre pedig egy sötétbarnás, feketés árnyalat.



Aztán kiegészítettem.:) A színezni szánt területen először finoman sárgás árnyalatok keverékével mentem át. Kerestem szép faleveleket az udvaron, és az arcomhoz téve, őszi színeket használva odapingáltam az arcomra a formájukat. Az eredmény annyira nem tetszik nekem, a fejemben mindig jobban néznek ki a dolgok sajna. Ezeket a kellemes, tompa színeket feldobtam ezzel az erős rúzzsal.




És a többiek munkája:

7 megjegyzés :

  1. Ezentúl megparancsolom neked, hogy vörös rúzsban kell létezned és kész :D

    VálaszTörlés
  2. Különleges, tetszik :)
    És ez a vörös rúzs tényleg nagyon jól áll neked :)

    VálaszTörlés
  3. A rúzs igazán szuper, nekem a kivitelezés is tetszik a színezős résznél.

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű a rúzsod és nagyon tetszik a sminked hangulata.:) Tetszik, hogy őszi színeket maszatoltál az arcodra, nagyon jó ötlet volt. Különleges lett.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  5. De jó ez a leveles ötlet, nekem tetszik. :) Meg a rúzsod színe is.

    VálaszTörlés
  6. Hű, tetszik! Nagyon ötletes, nem túl hivalkodó, igazán bájos. :) És nagyon jól áll!

    VálaszTörlés