2011. november 10., csütörtök

Lila köröm

Megint körmös bejegyzés, remélem nem bánjátok. Most szorgosan igyekszem gyűjteni az anyagot postokhoz, hogy ne legyenek kimaradások. Még ha csak egy rövidebb bejegyzést is, de sikerüljön összehozni. Holnapra beröppent egy most teljesen reménytelennek tűnő dolgozat, úgyhogy még jó néhány kódot át kell nyálaznom ma, hogy lehetőleg meglegyen...





- Orly Nailtrition
- S-he lakk (464) /régi darab/
- Essence colour&go (43 where is the party?)
- Essence colour&go (25 glisten up!)
- Essence BTGN top sealer

A lila lakkot két rétegben vittem fel minden ujjamra, leszámítva a gyűrűsöket. Azokra szintén két rétegben került a lilás, zöldes holografikus lakk, amit feldobtam egy kékes, nagyon átlátszó, csillámokkal és kis fényes lapokkal teli lakkal. Ezt az utóbbit általában én csak más színekre szoktam használni, mert nagyon szép és feldobja az egyszerűbb, egyszínű lakkokat, magában viszont nem igazán fed. Minden lakkot átkentem fedőlakkal, hogy szép fényesek legyenek.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése