2011. november 9., szerda

Lora 3 részes szemhéjpúder

Nyáron nagy örömmel újságoltam Nektek is, hogy megkerestek a Lorától, hogy tesztelnék-e termékeket. Nagyon örültem a megkeresésnek, ki ne örülne.:) Már augusztusban megkaptuk volna az első termékeket, de egy kicsit elhúzódott a dolog a szervezés miatt, nemrég viszont megérkezett az első csomagom, ami ezt a kis palettát és egy szempillaspirált tartalmazott.

Már nagyon rég szemeztem a Lora termékekkel, Citromhab blogján rengeteg tesztet láttam már rúzsokról, pirosítókról és mindenféléről, de miután megkerestek, úgy döntöttem nem járok utána, megvárom a tesztelendő termékeket, és így le tudom nektek írni az első benyomásaim.

Lora szemhéjfesték, 3 részes - 6
www.loracosmetics.hu (itt utána tudtok járni a termékeknek)





A csomagolás egyszerű, semmi extra nincs benne, itt-ott picit összecsapottnak tűnik, ennek ellenére nem gyenge, sőt kifejezetten strapabírónak mondanám. A felülete mindenhol fényes, szóval imádja gyűjteni az ujjlenyomatokat. Az ilyen palettáknál én úgy tapasztaltam eddig, hogy nagyon nehéz belőle szép darabot kifogni, ami nincs összekarcolászva. Ezt nagyon jó állapotban kaptam meg, külön örülök is neki, hogy semmi baja.

Az alján ezüstös matricán feltüntették az összetevők mellett a vele kapcsolatos különböző információkat. Ami nagyon tetszik, és más terméknél még nem találkoztam ilyesmivel, hogy feltüntették a gyártás pontos dátumát, illetve a szavatossági lejáratát szintén pontos dátummal. Amikor 3-6-12 hónapokat látok egy be nem csomagolt terméken, én azért elgondolkodom, hányan nyithatták ki előttem, és vajon mikortól is számoljam ebben a tudatban a hónapokat. Ami szintén előny, a paletta átlátszó teteje, ugyanis több árnyalatból válogathatunk ugyanilyen csomagolású Lora szemhéjfestékekből, és ha többet gyűjtünk össze belőle, nem kell nyitogatni a színek miatt.

A paletta eszméletlenül jól záródik, sőt, már-már túl jól!:D Megszenvedtem vele az első alkalmakkor elég rendesen, de ha hátulról picit megnyomjuk a fedőlapot, nagyon szépen nyílik, és nem repül el a kis applikátor, nem nyúlunk véletlenül a színekbe. Az applikátor egyébként elég kis bénácska, de ha nincs nálunk más, megoldhatjuk ezzel is a sminkelést. Bár én ezeket sosem használom, mégis nem árthat, ha benne hagyjuk.


Kinyitás után nekem az első dolgom volt megszaglászni. Nagyon jó illatú a festék, az az igazi anyuci sminkje illat gyerekkoromból. Olyan finom krémes illat, biztos tudjátok, mire gondolok. A második szembetűnő dolog pedig a színek csodás fénye. A fehérben nem találtam semmi érdekeset, egyszerű fényes fehér szemhéjpúder. A lila már sokkal érdekesebb, csodaszép, kicsit kékes fénnyel, szemet gyönyörködtető. Na de ami az igazi szerelem lett a három szín közül, az a sötétkék. Rájöttem, hogy egyetlen sötétkék szemfestékem sincs ráadásul, ettől pedig eldobtam az agyam. Gyönyörű sötét árnyalat, mesés világoskék fénnyel. Egyszerűen eszméletlen, komolyan! nem is találkoztam még hasonlóval, bár eddig szerintem nem is kerestem sötétkék szemhéjpúdert, most tudom, hogy ez mekkora hova volt.:D Álomszép, nem véletlenül ezt használtam a már látott Lora sminkes bejegyzésemnél.

A színek nagyon jól pigmentáltak, messze az élen jár ezen a téren a kék, utána következik a lila, a fehér kicsit elmarad tőlük, de ahogy látjátok, rá sem lehet panaszkodni, de inkább highlighternek ajánlanám. Negatívumként azt tudnám csak felhozni, hogy eléggé porzanak a festékek, főleg a fehér, a kék pedig kicsit lepotyogott használat közben, de én ennyit el tudok nézni, ha a termék ettől függetlenül szuper. A szemhéjpúderek állaga igazán kellemes, a porzás ellenére már-már krémszerűnek mondanám. Kicsit a Miss Rose termékekre emlékeztet, de ez a Lora azért kellemesebb, sokkal finomabb textúrájú.

Természetes fény

Vaku

A termékeket tesztelésre kaptam, ami természetesen egyáltalán nem befolyásolja a véleményem.

4 megjegyzés :

  1. régóta akarok lora szemhéjpúdert de mindig óckodtam tőle, inkább miss rose-t vennék, de lehet kipróbálom valamikor..:D

    VálaszTörlés
  2. Hol tudom megvenni ezt a palettát? :O Kerestem, kerestem, de nem jött velem szembe sehol :-(

    VálaszTörlés
  3. 100ft-os boltokban találni meg általában

    VálaszTörlés
  4. szia!
    Engem is megkerestek!:)
    Én egybe írtam meg a tesztet erről és a szempillaspirálról is, ha esetleg érdekel, akkor itt van: http://always-be-beauty.blogspot.com/2011/11/lora-3reszes-szemhejfestek-es.html

    Ja és tökjó, én is győri vagyok^^

    VálaszTörlés