2011. november 4., péntek

Lora smink

Facebookon mutattam már Nektek, hogy megkaptam az első Lora csomagom. Hamarosan írok a termékekről, csak szeretnék jól átgondolt bejegyzést írni, ha már tesztelésre kaptam őket. Készítettem egy sminket, aminél a kis három színből álló Lora palettát és a spirált használtam. A sötétkék szín teljesen rabul ejtett, muszáj volt valami nagyon sötétkéket csinálnom, remélem tetszeni fog.






Arc:
- Maybelline Affinitone alapozó (03 light sandbeige)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Manhattan Soft Compact púder (naturelle 1)
- NYX pirosító (05 Pinky)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion (original)
- Lora 3 részes szemhéjfesték (6, kék és fehér)
- Miss Sporty szemceruza (001)
- Lora volume collagene szempillaspirál

Száj:
- Avon Ultra Colour Rich Colordisiac rúzs (Satin Sheets)
- H&M szájfény (Moonstruck in Mustique)

Hamarosan jön a Lora termékek bemutatása!

3 megjegyzés :