2011. november 22., kedd

Lora szempillaspirál

A Lora csomagocskám tartalmazott ugye egy spirált is, amiről még nem írtam Nektek, de most pótolom a hiányosságot!:) Aki lemaradt volna az előző, Lora szemhéjpúderes bejegyzésről megtalálja az alábbi link alatt:
És egy vele készült smink:

Lora Volume Collagene szempillaspirál
www.loracosmetics.hu (itt utána tudtok járni a termékeknek)




A csomagolás határozottan nem rossz. Valahogy olyan szép az egyszerűség, nincs rajta sok felesleges giccs és egyebek. Fekete alapon ezüst felirat, és ahogy látjátok, a tetején átmegy átlátszóba, jól néz ki. Egyetlen rossz, hogy az egész felület nagyon fényes, szóval egy használat után csupa ujjlenyomat lesz. Nekem ilyenkor mindig muszáj szépre törölgetnem.:D

Az ezüst felirattal pont ellentétes oldalon két kis átlátszó, szintén ezüst feliratos matrica tartalmazza a fontosabb információkat, mint az összetevők, és amit a szemhéjpúdernél már kiemeltem, hogy mennyire jó, a pontos gyártási és lejárati dátum. Nem bánnám, ha minden terméken így tüntetnék fel más márkák is. Nyugodtabban tenném a kosaramba, ha biztos lehetnék benne, hogy nem egy éve porosodik az üzlet polcán. A tubus 10ml festéket tartalmaz, ami akárhogy is nézzük, egyáltalán nem kevés. Az Essence multi action smokey eyes spirálja pl 8,5 ml, és az sem fogy el egyhamar. Szerintem a matricákat le fogom szedni, mert azok kicsit elrontják az összképet.


A kefe érdekes formájú, követi a pillák irányát. Hosszabb és vastagabb is az eddigi spiráljaimnál. Kihúzásnál nekem a végén picit sok marad a festékből, de ezt sok terméknél tapasztaltam már igazából, úgyhogy nem tudom negatívumként felróni. Az illata tipikus szempillaspirál illat, vagy szag, kinek ki. Az állaga krémesebb, de nem az a túl sűrű. Szépen fedi be a pillákat, nem maradnak csomók használat után. Nem tapaszt össze túl sok szálat, az eredmény pedig igazán látványos. Elég gyorsan szárad, vele még nem kentem össze sminkem sose.:) Mondjuk én az ennél folyékonyabb állagú spirálokat szeretem, nem tudom miért... Azokkal nem egyszer pillogtam már bele a sminkembe, főleg ha göndörítettem is.:D


A termékeket tesztelésre kaptam, ami természetesen egyáltalán nem befolyásolja a véleményem.

4 megjegyzés :

  1. Egyre inkább érzem hogy ezt ki kell próbálni :) főleg mert a szemhéjpúdereit nagyon szeretem

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy írtál róla, meg fogom most már venni :)

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy hasznos volt:)

    VálaszTörlés