2011. november 3., csütörtök

Mai szerzemények

Hosszú volt a nap, reggel mentem gyakorlatra, aztán a szokásos félévente megejtett szemészeti vizsgálat a kontaktlencse miatt, utána pedig vásárlááás. Bár nem nagy, de végre vettem ezt azt.:) Pólókat akartam már egy ideje, nadrágra meg szükségem volt. Utoljára 3-4 éve volt annyi a súlyom, mint most, egy éve meg olyan 7-8 kilóval voltam nehezebb, szóval lóg rajtam majdnem minden. Másfél éve vettem egy motivációs nadrágot, ami egy, az akkori méretemnél egyel kisebb fehér farmert takar...:D Na, most az is könnyedén rám jön.:)




Körbejártam pár üzletet, a Müllerben vettem egy Essence Urban Messages rúzst, erről később még írok. Nagyon lefosztották az állványt, ami maradt, abból más nem fogott meg. A kréták tényleg nagyon picik. A Rossmannban találtam még 299Ft-ért mattosító fedőlakkot, amiből az előző darabom sajnos teljesen beszáradt, nem is voltam túl elégedett a végén már az eredménnyel, mert kis fehér darabok voltak benne, de most ennyiért kap még egy esélyt. Aztááán. Vettem két újságot. InStyle-t, mert szeretem, a Marie Clair-t nem annyira, de ajándékba adnak a novemberi számhoz ilyen pólót, és mivel ezzel nyáron is szemeztem, gondoltam megnézem, hátha jó, és még egy újságom is lesz. Olyan helyes kis minimalista póló, láttam pár blogon, hogy nem is olyan rossz.



És végül ők jöttek a H&M-ből. A nadrágból volt még lila, fekete és talán egy világosabb is, én pedig ezt a sötétkéket választottam (5990Ft). A pólók pedig.. Már a harmadik ilyen akciósan összepárosított pólóim (2990Ft).:D Nagyon szeretem őket, kényelmesek, egyszerűek. Most pedig ebből is egyel kisebb méret jött velem.:D Ezeken kívül vettem egy melltartót, de az ne érdekeljen senkit.:P

2 megjegyzés :

  1. A Marie Claire póló most is olyan botrányosan átlátszó?? Én még nyáron vettem meg, de azóta 1x sem volt rajtam, mert nem tudtam mit venni alá h ne látsszon át... :/

    VálaszTörlés
  2. annak tűnik, de nekem van 2 h&m felsőm, amik nagyon átlátszóak, és mindig veszek alá valamit, pl egy fekete trikó. talán az instyle-ban írták, hogy a réteges öltözködés slankít.:D

    VálaszTörlés