2011. november 26., szombat

Manhattan Soft Mat ajakápoló krém

Azóta, hogy először láttam, fáj rá a fogom.:D Egyébként is nagyon érdekelnek ezek a matt szájra való termékek, jópofa.:)

Manhattan Soft Mat lipcream - 1499Ft




A külső tipikus, Manhattan-hez hű, egyszerű, de mégis szép és igényes, nekem legalábbis nagyon bejön, akárcsak a többi terméké. A csomagolás színe megegyezik a benne található termék színével. Nem átlátszó, a műanyag ilyen színű, ha a szemem nem csap be. 6,5ml anyagot tartalmaz a kis tubus, nagyon kevés kell belőle, úgyhogy biztos elég lesz jó ideig. Az applikátor hagyományos, szájfényes fajta. Kellő mennyiséget vesz  fel, talán még többet is, mint amire szükség van. Emlékeim szerint 5 vagy 6 szín kapható ebből az ajakápoló krémből, én ezt a pasztelles rózsaszínt választottam.


Az illata nekem valahol a süti és a playdoh gyurma között van, inkább utóbbihoz áll közel.:D Az én orromat nem bántja, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy imádtam a playdoh gyurma illatát.:D Az állaga nagyon könnyű és eszméletlenül krémes. Az Essence szemhéjalaphoz hasonlít kicsit, de még annál is könnyebb és lágyabb. Egyszerűen lehet szép vékonyan eloszlatni, de megül a száj ráncaiban, szóval szupertökéletesen hidratált ajkakon néz ki a legjobban, ami nekem most nem igazán adatott meg, ezért nem csináltam szájas képet, remélem nem bánjátok. Hamar mattra szárad az ajkakon, és tényleg igazi matt színt ad nekik, ami szerintem nagyon jól néz ki egy szép szájon. Ajakápoló krémnek a hivatalos megnevezése, de nem is tudom, az ápolással vitatkoznék. Nekem nem ápolt, nem szárított, inkább egyszerűen semmi sem történt.


Nem bánom, hogy megvettem, biztosan használni fogom. A szín is csodás, az állag is, maximálisan elégedett vagyok, az ápolást pedig a Carmex-re, vagy valamilyen ajakápolóra bízom, nem rá.

2 megjegyzés :

  1. Nekem az eperszínű van meg, de ezen én is kivoltam, hogy az van ráírva, ajakápoló. Kicsit szabados a magyar fordítás, mert semmilyen nyelven nincs rajta hasonló sem, hogy ajakápoló lenne, na mindegy, én is nagyon szeretem, ezt a színt is tervezem beszerezni :)

    VálaszTörlés