2011. november 21., hétfő

Miss Sporty ezüst lakk

Nem mai darab, nem is tudom, mikor vettem, de még sosem használtam csak magában, valahogy nem volt hozzá kedvem. De most!




Mivel nem mostanában vettem, természetesen leszedtem róla a matricát, szóval nem tudom a szín pontos nevét, aki tudja, legyen kedves írja meg, köszi!:)

Ránézésre sokkal sűrűbb lakkra számítottam, tömény ezüstre. Ezért sem vettem meg nemrég az Essence hasonló lakkját, gondoltam, ugyanolyan lehet. Most már nem vagyok benne biztos. Ez a Miss Sporty nem fed túl jól, sőt.. A képen három rétegben van a körmeimen, és itt-ott még így is átlátszik. Mondjuk gyakorlatilag csak apró ezüstszemcsék adják a lakk színét. Első ránézésre nem igazán tetszett, de különböző fényviszonyok között nézegetve észrevettem, hogy nem az a szürkésnek tűnő ezüst, hanem tényleg ezüst ezüst, és engem inkább a szikrázóan csillogó hóra, a télre emlékeztet.

Nagyon lassan szárad sajnos, még az első rétegbe is sikerült belenyúlnom, többiről ne is beszéljünk. Szerettem volna rá mintát nyomtatni, de pont a hosszú száradás miatt végül csak lekentem az Essence BTGN fedőlakkal. Vele együtt hamar nyomásbiztossá vált. A kopás eddig nagyon barátságos, a sok réteg ellenére sehol sem pattogott le, csak alig észrevehetően a körmök végénél kezdett kopni.



1 megjegyzés :

  1. hát az essence ilyen színű lakkja már egy rétegben elég jól fed, pedig az is csak sok pici ezüst csillámocska szerintem... két rétegben meg egyenesen meseszép :]

    VálaszTörlés