2011. november 20., vasárnap

Mozi smink (Breaking dawn) + pompon:)

Na, megnéztem én is.:D Nem csalódtam olyan nagyot, az előző film szerintem ennél rosszabb volt, csak nagyon elnyújtották, de ezen a blogon nem ez a téma.:)




Arc:
- Missha M Perfect Cover BB Krém (No.23)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic Natural Make-up púder
- NYX pirosító (03 angel)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Maybelline Eyestudio (05 carbon frost)
- Coastal Scents 88 Original Paletta (sötétbarna)
- Essence eyeliner pen
- Essence multi action smokey eyes szempillaspirál

Száj:
- Manhattan creamy nude lipstick (53H rosewood)





Így készült a szemem:
- Felvittem a bázist.
- Nedves törlőkendővel benedvesítettem egy lapos ecsetet, és úgy nyúltam az ezüstös, rózsaszínes szemhéjpúderbe. Így sokkal sokkal szebb lett, mint magában. Ő került a mozgó szemhéjra.
- Egy ferde fejű lapos pufi ecsettel (Sigma E70, csak mert nem tudom igazán körbeírni) sötétbarnát vittem a mélyítővonal külső felére és kifelé eldolgoztam a széleket.
- Tovább finomítottam bőrszínű szemfestékkel kis pufi ecsettel, valamint egy került a szemöldök alá és a belső szemzugba.
- Vékony tusvonalat húztam.
- Szempillaspirál és kész is!


És itt a pomponos karácsonyi pulcsim csak Nektek, csak most, csak itt!!! Ott a pompon.:D Plusz egy zokni, ami ma akadt a kezembe, és már vártam, hogy karácsonyos idő legyen és felvehessem. Rénszarvasos zokni Norvégiából.:D


6 megjegyzés :

  1. Ez a mai sminked különösen tetszik!
    Nagyon szépek a színei és nagyon-nagyon jól áll!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg szépen csillog, és az a zokni!! :DDD

    VálaszTörlés
  3. Annyira szép vagy az 1. képen :))) a pulcsid meg "so cute" :D

    VálaszTörlés
  4. jajjj, köszönöööm!:) zavarba hoztok engem és a pulcsim is:D zoknim meg már el is pirult...

    VálaszTörlés
  5. szép lett nagyon :) a pompomok és a zokni pedig cukiii :)

    VálaszTörlés