2011. november 16., szerda

Smink tegnap

Van valami értelmes cím ötletetek az ilyen napi sminkekre?:D Mostantól több ilyen bejegyzés várható szerintem, valahol már írtam is, remélem nem bánjátok. Épp csak annyi, hogy megmutatom, reggel indulás előtt mit sikerült összehozni. Lehet, hogy lesznek hasonlók, bár azért mindenkinek megvannak a jól bevált formái, sőt, színei is, ami érthető. Igyekszem változatos lenni, amennyire csak lehet. Ez a mai sem túl bonyolult, nem túl feltűnő, suliba sokkal többet én nem is akarok.






Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Coastal Scents 88 Paletta (barna)
- Collection 2000 Dazzle Me! pigment (sugarplum)
- Essence eyeliner pen

És a spirál lemaradt a képről.:D 5* Krisztinek, hogy észrevette. Nem először fordul elő, bocsánat, kapkodós a reggel.

Épp igyekszem barátkozni a tusvonallal. Minél többet csinálom, annál könnyebben megy, jupí!:)

4 megjegyzés :

  1. tetszik, de a kis vidid helyédre, tehetnél mást. mindig olyan kajás leszek tőle :D

    VálaszTörlés
  2. igenis:D kitalálok vmit mindjárt.:) valaki már úgyis beszólt névtelenül, hogy undorítóan zabálok ott:D

    VálaszTörlés
  3. Csak meg bontottad az UDPP-t? :)

    VálaszTörlés
  4. hú ez tetszik *.* én is mindig bénázok a címekkel, semmi ötletem sincsen sohaaaa wáááá

    VálaszTörlés