2011. november 23., szerda

Vacsi smink

Talán észrevettétek, hogy nagyon személyes infókat nem szokásom megosztani itt, ezen ezután sem akarok nagyon változtatni, elvégre ez egy sminkes blog, nem pedig a publikus naplóm. Bár persze, ha valakit érdekelne valami, nyugodtan kérdezhet.:) Na de, most egy kis személyes.... Ma lettünk barátommal félévesek.:P:) Ennek örömére elmentünk vacsorázni, de előtte suliba, ráadásul számonkérés volt 3D-s tervezésből (5ös lett!!!:D), szóval valami visszafogottabbat akartam. Igazából, miután elkészültem a sminkkel, azt mondtam, hogy "a fenébe, ez tök erős lesz..". Képen persze sosem tűnik annak, sőt! Kifejezetten visszafogottnak látom most is. Vagy a gép csal ennyit, vagy én hiszek mindent túl erősnek. Szerintem az utóbbi lesz a megoldás.:D Na de mindegy, lássuk!

Arc:
- Missha M Perfect Cover BB Krém (No.23)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic Natural Make-up púder
- NYX pirosító (03 angel)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Coastal Scents 88 Metal Mania (lilás szín)
- Coastal Scents 88 Original (kétféle barna, bőrszín)
- Essence szemceruza (04 white)
- Lora Volume Collage szempillaspirál

Száj:
- Essence Holografics (02 holoberry)



Így készült a szemem:
- Felvittem a bázist.
- Kiválasztottam egy fényes, lilás szürkés szemfestéket, ami a mozgószemhéjra került.
- Egy világosabb barnát használtam a mélyítővonalban.
- Sötétebb barnát csak a külső részre vittem, majd elsatíroztam. Ugyanez a szín ment az alsó pillasor tövébe.
- A széleken élesebb vonalat próbáltam hagyni, amit fehér szemceruza elmaszatolásával láthatóbbá tettem. Főleg mert a szemem sarkában mindig kicsit pirosasabb a bőr, ezért korrektort is szoktam oda tenni.
- Fehér szemceruza a vízvonalra.
- Spiráloztam és kész!

Remélem tetszik, bár tök ugyanilyet láthattatok már nálam. Ahogy múltkor is írtam, ha valami beválik, attól nehéz eltérni. Majd visszaszokok a "csakúgysminkelgetés"re, hogy ne csak ilyen uncsi, hétköznapi sminkek legyenek.:D

Fúh, nagyon betojtam!:D Előszedtem a CS palettát megnézni, hogy pontosan milyen színt használtam a mozgó szemhéjamra, és mikor tettem vissza, kicsúszott a kezemből.:S:S:S Alig mertem megnézni, mekkora a kár. Szerencsére csak két színből tört le kisebb darab, meg másik kettő a kis tálcájával együtt esett ki, azokat majd visszaragasztom. Húúúúh!:D

9 megjegyzés :

  1. Hűűűű ha neked ez erős, akkor azok mik amiket én kreálok akár hétköznapokra is???? :)

    Amúgy nagyon szép lett és jól is áll és nyugi igazán visszafogott kis smink lett :)))

    VálaszTörlés
  2. csak élőben tűnt valahogy erősnek, képeken egyáltalán nem. mindig így vagyok vele:D

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, még ezerszer ennyit! :)

    Nagyon szép a sminked és te is az vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Csecse a szemöldököd meg te is :):P

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez nagyon tetszik, ha erős ha nem! :) És gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  6. Nálad ritkán kommentelek, mert annyira nem annyira egyezik a sminkbéli ízlésünk, de ez most annyira kedves és szép lett és olyan nagyon jól nézel ki vele, hogy mindenképp meg kellett "dicsérjelek"! Gondolom a lángolás is szépít, tessék mindig így ragyogni! És persze még sokszor ennyi (fél)évfordulást /olyan cukin hangzott a fél év, rég volt már a környezetemben ilyen "friss kapcsolat", nagyon somolyogtam rajta:D/ ;)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett:)
    Milyen bázist használsz?

    VálaszTörlés
  8. köszönöm a jókívánságokat, és nagyon örülök, hogy tetszik:) aranyosak vagytok!

    dyna! a gimis fiúm lelépett egy pompomlánnyal:D viccet félretéve, 23 évesen talán még időben vagyok.:)

    Kriszta! Urban Decay Primer Potion

    VálaszTörlés