2011. december 5., hétfő

Állatmintás köröm

Hát nagyon nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna, úgyhogy ma le is mostam.:D Részben azért, mert a nyomdázás sem lett elég szép, plusz a fedőlakk elmaszatolta néhány körmömön.:S Okosan eszembe jutott lemosás közben, hogy nem fényképeztem le, pedig azért megmutatnám Nektek, még ha nem is vagyok elégedett vele, ezért van csak három ujjam a képeken, bocsánat!:)



Amit használtam:
- Essence BTGN alaplakk
- Essence multi dimension (60 watch out!)
- Essence körömnyomda
- Essence nail art stampy lakk
- Essence BTGN fedőlakk


Csupa Essence, most veszem csak észre.:D Egyébként mára két körmömről le is pattogott, szóval nem csak azért mostam le, mert nem tetszett. Mondjuk csak egy rétegben kentem fel pl. a narancssárgát, este nem lett volna időm megvárni, amíg megszárad kettő.

Figyelem!!!
FACEBOOK-on a BlogSale mappába tettem fel új termékeket. Nézzétek meg, hátha találtok valamit magatoknak!

2 megjegyzés :

  1. ahw. nekem nagyon tetszik *.* tök jó dolgok vnnak a blogsale-ba. Mennyi a postaköltség?? :)

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy tetszik!:) 160Ft

    VálaszTörlés