2011. december 17., szombat

e.l.f. körömlakk

Tegnap érkezett meg Calo(z)tól a nyereményem. Nagyon örültem, mert még sosem rendeltem egyetlen elf terméket sem, szóval kíváncsi voltam.:) Lássuk akkor a lakkot, amit kaptam!

e.l.f. nail polish - red velvet




A csomagolás nekem nagyon tetszik, ilyen formájú lakküveggel még nem találkoztam. Semmi felesleges cicoma, giccs, csak az "e.l.f." és a "nail polish" felirat van rajta. Továbbá az alján és a tetején is domborodik egy-egy "e.l.f." szövegecske. Egy ici-pici kör alakú matrica jelzi alul a származási országot és a színt. Az ecset hengeres, a kupak formája nekem egész jól kézre esik, nem zavaró festés közben. Ami zavaró volt viszont kicsit, hogy nem egyenes az ecset vége, néhány szál kilóg a többi közül, ettől kicsit macerásabb szépen lakkozni vele.


A szín nagyon hasonlít az egyik lakkomhoz, amiről nemrég írtam (itt olvashattok róla: TCW lakk). Sőt, szinte teljesen megegyezik a kettő. Ez az e.l.f. viszont sűrűbb, sokkal jobban fed, már egy rétegben is nagyon szépen kiadja a színt, de azért ráfér egy második is. Nagyon szép, igazi karácsonyi lakk ez is.:) A száradási idő nem olyan rövid, de a BTGN fedőlakkal nagyon hamar megszáradt, szóval nem probléma.



2 megjegyzés :

  1. aaa milyen szép színe van, hasonló a nemrég vett Kallos-omhoz :)

    VálaszTörlés
  2. uhh,igazi karácsonyi köröm :) szép.

    VálaszTörlés