2011. december 22., csütörtök

e.l.f. pirosító és bronzosító paletta

Őt is Calo(z) nyereményjátékán nyertem. A lakknál írtam, hogy nagyon örültem, mert egyetlen e.l.f. termékem sincs, és most végre megnézhettem közelebbről őket én is.

e.l.f. Contouring Blush & Bronzing Powder




Az első pozitívum a csomagolással kapcsolatban, hogy van a terméknek doboza, amitől szerintem minőség érzetet nyújt. Legalább is nekem. Pl. a legtöbb drogériás termék csak magában áll a polcon, külön csomagolás nélkül. A pirosító/bronzosító csomagolása nekem nagyon tetszik. Szép, egyszerű, matt fekete műanyag, ami szintén minőségi érzetet nyúlt. Megfogom, és nem ilyen kis könnyű semmi, kicsit nehezebb. Nem bonyolították, a tetején van egy márkanév, és alatta a termék megnevezése fehér betűkkel. Plusz az alján icipici kerek matrica - mint a lakknál -, a szavatossággal, származási hellyel stb.

A fedél kialakítását is nagyon pozitívan oldották meg, mert a pirosítót és a bronzosítót körbeöleli egy szegény, ebbe simul bele a felső rész. Egy kiugró csík segíti a nyitást, ami egyébként nagyon könnyen megy, mégis remekül záródik. A fedél teljes belső területét kitölti egy tükör. A porokat egy átlátszó, "e.l.f. studio" feliratú fólia fedi.

Természetes fény

Vaku

Illata a poroknak nincs, legalábbis én mélyen beleszaglászva sem érzek semmi. A pirosító nagyon szép barackos rózsaszín telis tele arany csillámokkal. Karácsonyra pont jó lesz.:) A bronzosító egy finom középbarna, szintén tele arany csillámokkal, szóval aki nem szereti a csillámos dolgokat, az kerülje ezt a terméket.:) Mindegyik nagyon szuperül pigmentált, elég egy finom mártás az ecsettel a kellő mennyiséghez. Egy nagyon picit porzik a pirosító, aminél azért kijön a csomagolás kialakításának hátránya. A sarkokból nehéz kitörölgetni szépen.:D Bár ha valaki nem olyan bogaras, mint én... Én szeretem, ha a sminkcuccaim rendben vannak, és mondjuk a szemhéjpúderek csomagolása nem mindenhol szemhéjpúderes, mindig letörölgetem, hogy szép legyen.:)

Természetes fény

Vaku

1 megjegyzés :