2011. december 8., csütörtök

Essence eyeliner pen

Egy kedves olvasóm érdeklődött, hogy lesz-e bejegyzés erről a kis tusfilcről. Hát gyermekeim, én arról írok, amire Ti kíváncsiak vagytok, úgyhogy természetesen ezután a kérdés után itt a bejegyzés!:)

Essence eyeliner pen - extra longlasting



A külsőségeket tekintve, semmi extra nem mondható el, a fekete csomagoláson ezüst szöveg és minta van. Nem foglal sok helyet, akkora mint egy átlagos filc, vagy toll. A kupakja nagyon jól záródik, kattanás jelzi, hogy a helyére került. 1ml tust tartalmaz. Nekem már jó ideje megvan, de csak az utóbbi időben kezdtem el gyakran használni. A hegye ennél sokkal tömörebb és keményebb volt, a használattól kicsit megpuhult, de így is ugyanolyan jól használható, mint újkorában. Nagyon szeretem ezt a filces kiszerelést, én eddig ezzel tudtam a leggyorsabban és legegyszerűbben tusvonalat húzni.


A képen itt barnásnak látszik a festék, ez ne tévesszen meg senkit, egyértelműen fekete. Az alsó vonalat a hegyével húztam, ahogy látni abban nincs annyi festék alapból, ha fektetve tároljátok, mint én. Érdemes hegyével lefelé eltenni. A vastagabb vonalat a filcet elfektetve húztam, úgy is szoktam magamnak meghúzni a tusvonalat. Viszonyításként, ennek a vonalnak a vastagsága kb 2-3mm, mint a hegyé középtájt. Extra hosszan tartó eredményt ígér a csomagolás, amire őszintén szóval nekem soha nem is volt panaszom, ami talán a szemhéjalapnak is köszönhető részben. Nekem végül is mindegy miért, de sosem kopott le, reggel meghúztam a vonalat, ami ugyanolyan maradt estig. Egyébként meg nagyon könnyű lemosni, ezért sem vagyok benne biztos, hogy a filc extra tartóssága miatt állja ki az egész napot.


Összességében, én nagyon szeretem, elégedett vagyok vele, sosem volt panaszom rá egy percig sem. Emlékeim szerint kb 600Ft lehetett, szóval az ára is teljesen barátságos. Szerintem minden neszesszerben ott a helye egy ilyennek.

5 megjegyzés :

  1. Nekem is van, nagyon szeretem, tényleg bírja egész nap :)

    VálaszTörlés
  2. Imádom a tusfilceket, legyen az Essence, S-he, vagy Catrice, szuperek.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen a tesztet! :))

    VálaszTörlés
  4. Én is megvettem, nagyon szeretem! Alap nélkül is bírja a strapát, sőt alig lehet lemosni.

    VálaszTörlés