2011. december 26., hétfő

Essence fix&matte transzparens púder

Nagyjából akkor meg is vettem ezt a púdert, amikor kijöttek az új termékek, de nem akartam róla egyből írni, viszont jól elfelejtődött, mert nem használom. De ne rohanjunk ennyire előre!

Essence fix&matte translucent loose powder - 900-1000Ft körül


A csomagolás nekem nagyon tetszik, nem túl nagy, nincs felesleges üres része. Pl. a bbkrem.hu-ról rendelhető 3W Clinic Natural Make-up púder csomagolásánál sok helyet elfoglal a szivacs, amit beletettek, és én nem is használom. A dizájn is szupi, semmi felesleg, matt szürke csavaros tetőn lila feliratok. A matt felület külön jópofa szerintem, lehet, tudat alatt sugallja az embernek még a matt felirat mellett, hogy igen, ez tényleg mattítani fog.:D A kb 900-1000Ft-ért 15,5g terméket kapunk, ami egész jó, de biztos nem vettem volna meg, ha előtte látom a 3W púdert. Az utóbbi ára, amikor vettem, még 2000Ft alatt volt, ha jól rémlik, és minőségibb terméknek gondoltam látatlanban is, kiindulva a többi rendelhető dologból. A port egy átlátszó, lyukacsos részre kell felrázni. Zárt tetővel egy rázással elég púder kerül a tálcára.



Illata nem igazán van, talán egy nagyon enyhe, de egyáltalán nem csapja meg az orrunkat, csak nagy szimatolás közepette érezni minimálisan. A por nagyon finom, fehér színű, amivel nekem kapásból bajom is van.:D Az egy dolog, hogy csak egy átlátszó, transzparens púderről van szó elméletben, és mindegynek kellene lennie a fehérségnek... De szerintem felvitelnél egyértelműen látszik ez a fehér szín, kivilágosítja az arcot, ami mondjuk olyan esetben jól jöhet, ha nem talál valaki olyan világos alapozót, mint amilyen a bőre, de akkor már használok rendes púdert.

A tartósság ugye eléggé relatív, de én úgy tapasztaltam, hogy 2 óra után már nyoma sincs az arcomon. Bár tegyük hozzá, először extrém körülmények között viseltem, nyáron a nagy a melegben! Viszont összehasonlítva a 3W púderrel, az Essence gyengébben teljesített nálam. Plusz van még egy zavaró dolog, amit a másik transzparens púdernél nem tapasztaltam sose. Ahogy elkezd átfényesedni, furcsa a tapintása vagy hogy mondjam. Olyan érzés hozzányúlni, mint amikor egy krém a beszívódás érzetét kelti, teljesen száraz, de mikor megvizezed a krémezett felületet, érzed, hogy mégsem itta be a bőröd rendesen. Biztos tudjátok, mire gondolok. Szóval nálam szépen a fiók mélyére került, könyörtelenül lenyomta a másik púder.:D

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése