2011. december 2., péntek

Essence XXXL shine szájfény

Ő is még a Púderfelhő Anditól kapott csomagocskámban lapult, és még van egy Max Factor szájfény, amiről nem írtam, de tervezek. Nagyon csecse kis szájfény azoknak, akik nem irtóznak a csillámoktól.:)

Essence XXXL shine lipgloss - 14 bubble babe



Ez az első ilyen XXXL shine szájfényem, valahogy mindig kikerülte őket a szemem, vagy nem tudom. Bár tény, hogy mostanában nem is nézem a szájfényeket, mert nagyon rúzspárti lettem. A csomagolás egy az egyben, mint a Sun Club szájfényeké, ezüst kupak, ezüst feliratok, 5 ml-es kiszerelés, ami mondjuk elég kevésnek hangzik a mérethez képest, főleg, hogy pl. a Manhattan soft mat ajakápoló krém 6,5 ml-es, viszont jóval kisebb. Az applikátor szép nagy, nekem egyszer elég megmártani.



Az illata nem túl jó, és egy darabig érezni felkenés után is. Az állaga kellemes, nem ragacsos. A szájfény teljesen átlátszó, a rózsaszínséget 100%ban a csillámok adják, utóbbiak nagyon picik, az ezüstösekből vannak nagyobb és kisebb darabok is, a száj összepréselésénél kicsit karcolják az ajkakat. Szájfény révén nem marad fenn sokáig sajnos, csak a csillámok maradnak meg utána. Szép darab amúgy, jól feldobhat egy egyszerűbb rúzst a kis csillámokkal, de nálam magában is megállja a helyét.

A képek sajnos nem adják vissza eléggé a szép csillámlást. Elsőn vakuval, utána természetes fényben látni, utóbbiban sokkal jobban néz ki természetesen.

Összességében nem rossz kis szájfény, magában kellemesen visszafogott, olyan középiskolába való, legalábbis nekem az jut róla eszembe, az első szájfényem ilyesmi volt.:D

2 megjegyzés :

  1. Tényleg nagyon szép, visszafogott szín. Valahogy még én sem nézegettem ezeket a szájfényeket.

    VálaszTörlés