2011. december 7., szerda

Fekete - pink smink

Ez is a vasárnapi sminkelgetés eredménye. Szerettem volna valami sötétebbet. Mostanában tele van a fejem sminkötletekkel, úgyhogy ideje leülni, és megvalósítani szépen őket.:)




Amit használtam:
- Essence You Rock! szemhéjpúder alapozó
- Coastal Scents 88 Original (fekete, rózsaszín, bőrszín)
- Coastal Scents 88 Ultra Shimmer (rózsaszín, kék, rózsaszín fényű fehér)
- Essence 2in1 kajal pencil (10 sweet & heart - lila)
- Miss Sporty szemceruza (001)
- Essence multi action smokey eyes spirál



Így készült:
- Felvittem a szemhéjalapot az ujjammal.
- Lapos ecsettel a mozgó szemhéjra használtam matt feketét, amit ilyen cicás ívben vittem kifelé.
- Ceruza ecsettel felvittem a rózsaszín vonalat a fekete főlé, összemosva a határukat picit.
- A fekete rész külső felére csillogó kék színt tettem, amitől szép kékes fénye lett ennek a résznek.
- Ugyanezt tettem a mozgó szemhéj közepénél is, csak egy fényes rózsaszínnel, ami így lilásnak tűnik.
- Az alsó pillasor tövébe fényes lila szemceruzát használtam, amit elmaszatoltam picit az ujjammal, hogy ne legyen olyan éles a vonal.
- A belső szemzugba egy rózsaszín fényű fehér szemhéjpúder került.
- Az szemöldököm alá matt bőrszínt tettem, plusz ezzel elmostam kicsit a smink széleit is.
- A vízvonalam fekete szemceruzával húztam ki.
- Spiráloztam és kész is!

Remélem tetszik!

3 megjegyzés :