2011. december 23., péntek

Glamour smink

Lassan két hete voltunk Bécsben a karácsonyi vásárban, hazafelé pedig egyik bajtársunk, Zsanna vett egy Glamourt, amit a vonaton megnézegettünk, és barátom rábökött erre a sminkre, hogy csináljam meg.:D Mivel ma van a hófordulónk, ezért erre a napra tartogattam ezt a bejegyzést. Bár szerintem ha meg is nézi a blogot, olvasni biztos nem fogja a szöveget.:D Így karácsony előtt nem túl aktuális, de remélem azért örömmel fogadjátok.:)

Megtettem, amit tudtam, de hát ez a smink nem éppen az én szememhez való szerintem.:S




Arc:
- Maybelline Affinitone alapozó (03 light sandbeige)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Manhattan soft compact púder (naturelle 1)
- Sleek pirosító (pan tao)

Szem:
- Essence You Rock! bázis
- Coastal Scents 88 paletta (szürkés keki barna, fekete, bőrszín)
- Coastal Scents 88 Ultra Shimmer paletta (sötétkék, világoskék, fehér)
- Lora hármas szemhéjpúder (sötétkék)
- Miss Sporty szemceruza (001)
- Essence multi action smokey eyes spirál

Száj:
- Essence Urban Messages (narancs)


Így készült a szemem:
- Felvittem a bázist.
- Megrajzoltam finoman sötétkékkel ezt a formát, majd kitöltöttem.
- A mozgó szemhéj külső 1/3-ára sötétkék került, a belső 2/3-ra pedig világos.
- A mélyítővonal külső részére és az alsó pillasor alatti külső területre használtam még sötétebb kéket a Lora palettából. Sajnos pont olyan kékem nem volt, mint ami kellett volna.
- A külső V-be feketét mostam el.
- A széleket egy középkékkel próbáltam először finomítani, majd egy matt bőrszínnel, de még így is elég éles maradt a határ.
- Ebből a középkékből került a belső részekre felül és alul is.
- A belső szemzugba pedig fényes fehéret tettem.
- Fekete szemceruzával húztam ki a vízvonalam egészen a szem belső sarkáig menve.
- Spiráloztam és kész!


Kicsit rám tört a photoshop-polhatnék, aminek a következő kép lett az eredménye.:D


3 megjegyzés :

  1. nekem se a színem a kék, de ha feketével adok neki kontúrt máris jobb :D amúgy szerintem szép lett*-*

    VálaszTörlés
  2. jha és egyszer a Joy-ban is volt egy ilyen sminkxD

    VálaszTörlés
  3. Jó ez, de mehetett volna rá több fekete. :)

    VálaszTörlés