2011. december 28., szerda

Karácsony után

Lám néhány dolog, amit szeretnék Nektek megmutatni, mert nagyon örülök nekik és tetszenek, vagy jópofák.:) Remélem nem lesz uncsi bejegyzés azért.

Az első ez a kis hóember, amit barátom keresztanyukájától kaptam, és ő csinálta. Szerintem marha aranyos, főleg a pici sál meg a pici sapi.:D Ha Barbie-znék még, tuti ráadnám a Barbie-mra.:D Kár hogy nem, na mindegy...:D




Ezt a sálat barátnőmtől, Zsófitól kaptam karácsonyra. Az outfit postban szereplő Zsófitól. És a legnagyobb érdekessége, hogy ő kötötte!!! Úgy meghatódtam, kipotyogtak a könnyeim is.:') Ilyen az igazi, szívből jövő ajándék.:D



Ezt a csecse almás süthető gyurma fülbit egy másik barátnőm, Eszti csinálta nekem. Nyár végén kapott rá erre a gyurmázásra azt hiszem, és már akkor ígérte, hogy csinál valamit nekem, most pedig a vizsgák után végre volt ideje ügyeskedni. Hát ez sült ki belőle, szó szerint!:D Jól néz ki nem?



És ez a kupac az, ami a legjobban passzol a blog témájához, ezt hagytam a végére. A Zamian csomagot Forum Shops Krisztimtől kaptam. Nagy meglepi volt, múlt héten hazaértem kedd este gyakorlatról, jé csomag, és jééé még az enyém is ráadásul. És úúúúgy örültem.:) A BBKrémet pedig karácsonyra kaptam barátomtól, úgyhogy gyakorlatilag ketten így szépen összedobták nekem azt, amit szerettem volna, csak nem jött össze.:)


Köszönöm szépen mindegyiket ezúton is!

5 megjegyzés :

  1. Nagyon nagyon tetszik, egyáltalán nem volt unalmas, sőt, nagyon szívmelengető poszt lett. :)

    VálaszTörlés
  2. De aranyos a hóember és a füli is cuki! :)

    VálaszTörlés
  3. de kreatív mindenki :$ úgy megszeretnék tanulni kötni is :)

    VálaszTörlés
  4. de édi volt mindenki, olyan jó egy ilyen kedvességekkel teli posztot olvasni! :)

    VálaszTörlés
  5. http://parislondonmakeup.blogspot.com/2011/12/sziasztok-karacsony.html

    VálaszTörlés