2011. december 25., vasárnap

Karácsonyi körmök

Tegnap a faállítás után gondoltam, ha már végre minden a helyén van, kaják előkészítve, fa feldíszítve stb, akkor összeszedem magamat is, megcsináltam a körmeim végre.:D Sütisütésekhez és egyebekhez felesleges lett volna, úgyhogy tegnapra hagytam ezt. Az eredmény pedig ez lett.



Amit használtam:
- Orly nailtrition
- TCW lakk
- Essence french manicure set (New York 01)


Két rétegben használtam a piros, csillámos lakkot, majd a francia köröm készítő szettből a fehér, körömvégek megfestéséhez való, vékony ecsetű lakkal csíkokat húztam a körmeimre úgy, hogy a piros és a fehér sávok nagyjából egyforma vastagok legyenek. Fedőlakkot nem használtam, mert nem szerettem volna elkenni most ezt a fehéret vele.:D

Szerintem egész jól sikerült, remélem Nektek is tetszik!
A Ti körmötök mit visel idén karácsonykor?

7 megjegyzés :

  1. Szuper jó lett, most totál kedvet kaptam ehhez a designhoz. Lemegy a vendégség és utána meg is próbálkozom vele!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett^^ Én is próbálkoztam vele, viszont nekem nem jött össze, így nem is publikáltam, de ezek a csíkok annyira szabályosak *_*

    VálaszTörlés
  3. jajj. nyamiii :DDD

    Új blogom: http://koromessmink.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól nézki és nagyon durván egyenesek a vonalak, sztár vagy. :)

    VálaszTörlés
  5. köszönööööm, de cukik vagytok!

    VálaszTörlés