2011. december 20., kedd

Karácsonyi smink

Igazából ő volt a karácsonyi Kreatív Kedd csapó 1 sminkje, csak nem tetszett az eredmény, plusz!!!! Amit már most mondok és elnézést érte. Elfelejtettem a spirááááááááááááált!!!!!:D Nem tudom mi van velem mostanában, de nem ez az első eset.:D Bocsánat!!!





Arc:
- Maybelline Affinitone alapozó (03 light sandbeige)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Manhattan soft compact púder (naturelle 1)
- Sleek pirosító (pan tao)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Barry M Dazzle Dust pigment (no24 old gold)
- Coastal Scents 88 paletta (sötétbarna)
- Coastal Scents 88 Metal Mania (fehér, arany)
- Essence szemceruza (04 white)

Száj:
- Essence Urban Messages rúzs (narancs)


Így készült a szemem:
- Felvittem a szemhéjpúder alapot.
- Nedves ecsettel nyúltam a pigmentbe és úgy használtam a mozgó szemhéjon, ettől olyan fátyolszerűen, szépen befonta a bőröm.
- A szemhéj középső részére a másiknál világosabb aranyat tettem.
- A szemhéjam külső és belső részére kevés sötétbarnát vittem fel, plusz a mélyítő vonalhoz is.
- Bőrszínnel elmostam a széleket.
- Fehér ceruzával mentem végig a vízvonalamon, és azzal húztam egy vonalat a szemem sarkától.
- Az alsó pillasor tövébe arany került, és egy kevés a sötétbarnából a szélekre, ami a fehér vonal alatt folytatódott.
- A belső szemzugba fényes fehér szemhéjpúdert tettem.
- Ezután spiráloztam VOLNA, ha el nem felejtem.:D Még egyszer ne haragudjatok a hiányosság miatt!

2 megjegyzés :