2011. december 4., vasárnap

Kockás smink

Bizzooony! Kockás!:) Már rég akartam csinálni ilyet, és most végre fogtam magam, leültem sminkelgetni, hát megszületett ő. Na meg egy másik smink is, de azt majd valamelyik nap mutatom meg.



Amit használtam:
- Essence You Rock bázis
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence eyeliner pen
- Essence gel eyeliner (01 midnight in Paris)
- Coastal Scents 88 Original paletta (fehér, bőrszín, kék)
- Essence multi action smokey eyes spirál


Így készült:
- Vékonyan felvittem a bázist.
- Fehér szemceruzát maszatoltam el a mozgó szemhéjamon.
- A tusfilccel vékony tusvonalat húztam, majd a filc hegyét a krémes tusba mártogatva elkezdtem a mozgó szemhéjam bekockázni. A krémes tus sokkal erősebb, ezért határozottabb négyzeteket tudtam vele rajzolni.
- A fehér részeket még világosabbá tettem kevés fehér szemhéjpúderrel, ehhez vékony hegyű ecsetet használtam.
- Ferde fejű tusecsettel húztam meg a kék rész szélét, hogy a legminimálisabban maszatoljak a kockás részre. Ezután pufi ecsettel vittem fel a többi részre a kéket.
- Szintén ferde fejű ecsettel húztam vonalat az alsó pilláim tövébe kékkel.
- A vízvonalam fehér szemceruzával húztam ki.
- Spirál és kész!


7 megjegyzés :

  1. Ez milyen menő már 1 autoversenyen!!!! Csak pislogsz és leinted a mezőnyt :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletes lett! :)
    Lesz majd teszt az essence eyeliner penről?

    VálaszTörlés
  3. ha van rá igény, természetesen lesz:) felírom az agyamba!:D

    VálaszTörlés
  4. baromi jó :D soha nem jutott volna ilyesmi az eszembe :D

    VálaszTörlés
  5. pöpec lett :)
    végre nem natúr suli-smink...

    VálaszTörlés
  6. köszönöm:) már én is untam azokat kitenni folyton:D többször ülök majd le ezután megvalósítani az ötleteim:)

    VálaszTörlés