2011. december 29., csütörtök

L'oréal ColorAppeal szemhéjpúder

Ezt a kis csecsebecsét is outfit Zsófitól kaptam karácsonyra. Nincs még L'oréal szemhéjpúderem, úgyhogy köszi Zsófi!;) Végre ezt is kipróbálhatom.

L'oréal ColorAppeal - 153 metal plum




A csomagolás szép, igényes. A tetején arany betűkkel látni a szöveget, az alján kör alakú matricán találjuk a vele kapcsolatos információkat. Az átlátszó felső résznek köszönhetően látni a termék színét kinyitás nélkül is. A belső aranyozás eltakarja az alsó rész csúnya matricáját, szóval ez is dob egyet a szememben az igényes külsőn. Magyarán eldugták, ami nem szép benne.:) Ez a kis aranyozott felület hiába fényes, annyira nem gyűjti az ujjlenyomatokat, mint ahogy általában tapasztaljuk. A külső feliratok miatt viszont aggódom, szerintem könnyen kopásnak indulnának egy neszesszerben. Egy applikátornak is adtak helyet a tokban, amin szépen kidomborodik egy márkafelirat. Ettől különlegesebb, mint egy hagyományos applikátor, de valószínűleg nem fogom használni.



A szemhéjpúdernek egy nagyon enyhe, krémes, de csak közelről érezhető illata van. Az állaga nagyon különleges. Ahogy belenyúltam először, azt hittem nem sok por tapad majd az ujjamra, mert olyan keménynek éreztem az egész púdert. Ennek ellenére csak néztem, te jóóó ééég, eszméletlen pigmentált. Icipicit belenyúlok, húzok egy csíkot a kezemre és teljesen tökéletesen fed. És ez ugyanígy működik ecsettel is. Már csináltam vele egy sminket, de sajna nem tudtam lefényképezni, mert akkor töltöttem az elemeket.

A szín... Na erről ódákat lehetne zengeni.:D Nagyon hasonlít a Sleek Oh So Special paletta Organza és Gateua szemhéjpúdereire. Ha meg kell fogalmazni, szürkés, lilás, barnás.:D Szemen nagyjából barnának tűnik, lilás-barna-szürke fénnyel. Ha a kezemre húzott csíkot elmaszatolom, eltűnik a csillámos rész, és középbarna marad utána. Egyszerűen mesés! Számomra tökéletes mindennapi és alkalmi sminkekhez is.


3 megjegyzés :

  1. Szívesen Zsófi, örülök, hogy örülsz neki! (:

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem is megvan, mindig a neszesszeremben tartom, mert pár mozdulattal nagyon szép sminket lehet összehozni vele.Tökéletes olyan alkalmakra, mikor nem alszok otthon.

    VálaszTörlés