2011. december 12., hétfő

Max Factor Max Effect szájfény

Ezt a szájfényt még szintén Púderfelhő Anditól kaptam a nyereményeimmel. Ez az első Max Factor szájfényem, sőt, talán dekorkozmetikumom is, ha nem tévedek. Nagyon kíváncsi voltam már.

Max Factor Max Effect gloss cube - 11 Spicy Plum



A csomagolás nagyon tetszetős, nekem bejön ez a szögletes forma, általában hengeres szájfénycsomagolásokkal találkozni. A dizájn is teljesen elfogadható, tetszetős. Semmi felesleges csicsa, egyszerűm szép. Képek alapján egyébként nagyobbra számítottam, kicsit meglepődtem, hogy csak ekkora. Az applikátor is elég pici szerintem, hát még a rés az üvegcse tetején, amin kihúzzuk. Csak egy kicsivel szélesebb mint az applikátor szára. Ennek az az előnye, hogy a felesleg a tubusban marad, és nem kenjük össze a nyakát. Viszont elég kevés szájfényt vesz fel a kicsi ecset, nekem többször kell belenyúlnom, pedig nincsenek nagy vastag csókos ajkaim.:D


Az illata az én orromnak egyáltalán nem finom, nem tudom mihez hasonlítani, de nem kellemes. Felkenés után is érezni még egy darabig. Az állaga kifejezetten sűrű, nem egyszerű emiatt szépen eloszlatni a szájon, ami egy ilyen erősebb, sötét színnél nem túl jó. A sűrűségből viszont sejthető, hogy tényleg tovább fennmarad az ajkakon, mint társai. A csomagolás is hosszan tartó, magas fényt ígér, amit részben teljesített is a kicsike. Nekem mondjuk eddig kb. 2 órára sikerült magamon tartani, ezután fénye már nem volt, de a vöröses szín még megmaradt 1-2 órán át a számon. Szóval teljesen elégedett vagyok vele, ennyit nem sok termék bír ki.


És ilyen a szájon, bár itt egy kis ajakfilcet is használtam, hogy tovább kitartson.



Újdonságok a blog Facebook oldalán a Blog Sale mappában, plusz ma néhány ruha is felkerült eladásra!
Ruhák
Smink és körömcuccok

1 megjegyzés :

  1. jól áll ez a szín :) a csomagolása nekem is tetszik, jó hogy nem hengeres.
    (roni)

    VálaszTörlés